7 Kasım 2014 Cuma

Kınamız,Kına paketi

Ay benim zamanımda niye yoktu ki yahu böyle ciciş biciş şeyler. İnsanı özendiriyorlar.
Doğuma vaktim ve de halim kalırsa inşaallah bende doğuma hazırlıcam böyle ciciş şeyler banane :) 
Kuzenin Kınasını ve Nikahıını yaptık çok şükür.
Kınada  davetlilere ilk önce lokumlar dağıtıldı ağıızlarımız tatlı olsun diye. Kına yakıldıktan sonra da bu güzel paketler dağıtıldı. İçerisinde kına, çerez,meyve suyu,kek, bir adet hediyelik ayna mevcuttu. 

Çok güzel, eğlenceli, bol göbek atmalı bir kına oldu. Bayanlar arasında olunca tabii çok fazla resim olamadı. İlk defa Kına yaktım çok heyecanlıydı :) 

Djliğimizi Fatma Civelek yaptı. Hanım bu konuda gayet başarılı doğrusu. Defler, davullar  havada uçuştu bol bol eğlendik.
Çıkış şarkımızı ve kına çıkışımızı süper organize edildi. Video maalesef yayınlayamıyorum özel istek üzerine resim ve de video çekilemedi. Dj de bu isteği devamlı dile getirerek resim ve video çekilmesini engelledi.

Sonrada Everdik. Çok Mutlu olsun benim Kuziciğim, Süt kardeşim, Kardeşcezim :) 
çeyiz resimleri bir sonraki postta. arkası yarın:)
tugbatugba




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...