1 Ekim 2015 Perşembe

Yeni bir Girişimle Karsinizdayim

Meryem Sare birazcik büyüdü. 
Harun Emir okula başladı. 
Blogda uzun zamandır yazamasamda herkes gibi bende kendi instagramimin cevresinde azda  dolasiyorum.
Daha doğrusu söyle çayı kahveyi alıp rahat rahat dizi resim anlatma zamanim henüz gelmedi.  Heran bir odadan çığlık yada ağlama sesi gelme ihtimali çok yüksek.  
E birazcik bos zaman elde ettim bu aralar e edinceye 
Bende haydi Bismillah yeni bir girişime girdim. 
Doğumlar, düğünler, bebekler,mevlutler için hediyelik hazırlıyorum artık.  
Desteklerinizi  ve dualarinizi esirgemeyin emi!
İnstagram Sayfama bakmak isterseniz @kamelyaalti 
Kendi instagram Sayfam için @tugbayugba
Tugbatugba






3 Nisan 2015 Cuma

Hımmmm Nerede kalmıştık!..

ohhooooo İpin ucunu gene kaçırmışız yuh yani Tuğba Kasım ayından beri hiç bir yazı yazılmaz mı! ne ayıp!.. diyeceğim ama bahanelerim var. Kasımdan Şubata kadar kanepede yatıp yuvarlanma bahanem var. Hatta Sünnet ve de Geniz eti ameliyatı olan oğluşuma bakma bahanem var. Hatta ve hatta şu yaşıma kadar tembellik ettiğim okuluma geri dönmüş ve de ders çalışmaya başlamış bir hatun figürü bahanem bile var. Olmadı iki yakınım biri kuzenim biri görümcemin düğün bahanesi, hatta ve hatta  Şubattan sonrada  bebiş bahanem de var ooooo bende bahane çoook :)

Neyse efendim gel gelelim Kasım ayından beri bizde ki haberlere eğer beni instagramdan takip ediyorsanız zaten birazcık benden haberdarsınızdır. (instagram hesabım tugbayugba )  
instagramdan gidelim, yakın özet geçelim please :)
Harun Emir'in bünyesinin zayıflığı  ve devamlı hasta olmasının bir sebebi de geniz etinin çok büyük olmasıymış. 
Doktorumuz hemen aldırın deyince Sünetti de aradan çıkartalım dedik. Hem doğum olmadan bu işleri halledersek daha rahat geçirebilecektik günlerimizi ki öyle oldu. Çok Şükür kazasız belasız geniz eti ameliyatımızı ve sünnetimizi olduk, atlattık...
Bu sırada eşim ve benim doğum günlerimiz geldi geçti...
9 Kasım ve 16 Kasım...

Hamileliğimin Son ayı zaten haftada yada ayda gittiğim iş yerine hiç gidemez oldum ve işi eve taşıdık.
Harun Emir'in doğum günü olan 9 Ocak pek bi karlı geçince roterli de olsa doğum günümüzü okulumuzda kutladık. Bu yaş çocukları pek hevesli doğum günlerini okulda kutlamaya pastadır tabaklardır hepsi Harun Emirin siparişleri...
Doğuma çok çok az kala görümcemi bile evlendirdik :) şekil A şişman ben son demler.
Kınada Boy bile gösterdim. Horon bile teptim hihihi

Ve  Kızımız Meryem Sare 9 Şubatta evimizi Şenlendirdi. 

Kırkını bile çıkarttı.

Şimdi ikinci kez anneliğin hem keyiflerini hemde tekrar başa geçip çocuk yetiştirmenin zorluklarını yaşıyorum.
  Ve çok merak ettiğim bir sorunun cevabını bulmanın hazzını yaşıyorum. Hep merak ederdim.ikinci bebeğimi de  Harun Emir gibi sevebilir miyim nasıl olur yok yok sevemen herhalde farklı olur bu defa ki ...  ve anladım ki insanın kalbi ikiye bölünebiliyormuş ne eksik ne fazla terazi aynı gramajda %50 ye %50 ...
tugbatugba

10 Mart 2015 Salı

Mucize Kadınlar...

Migros Ailesi olarak çok iyi biliyoruz ki, bir yere kadın eli değdi mi orada imkansız diye bir şey yoktur. Bizler de 9.000 kadın çalışanımızla, Türkiye’nin en çok kadın çalışanına sahip şirketlerinden biri olarak, içimizde fark yaratan 5 kadın çalışanımızı seçtik ve yanımıza da Türkiye’de fark yaratmış 5 öncü kadın rol modelini aldık. Her biri alanlarında fark yaratmış ve yeniliklere imza atmış Mucize Kadınlarımızın hikayelerini, Türkiye’de fark yaratmış yazarımız Ayşe Arman’ın kaleminden paylaşarak, siz değerli müşterilerimize sunuyoruz.



8 Mart’tan itibaren, #KadinEliDeğince hikayeleri ile Ayşe Arman’ın röportajlarını okumak için tüm Migros mağazalarımızdan “Mucize Kadınlar” dergimizi ücretsiz alabilir veya online olarak dergimize http://www.migros.com.tr/dunya_kadinlar_gunu sayfamızdan ulaşabilirsiniz.



Paylaşmak ve fark yaratmak hepimize iyi gelecek! Fark yaratan hikayelerinizi, hep birlikte paylaşmak için #KadinEliDeğince hashtagi ile tweetlerinizi bekliyoruz.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü’müz kutlu ve mutlu olsun!

https://twitter.com/Migros_Turkiye
Bir boomads advertorial içeriğidir.

15 Kasım 2014 Cumartesi

Main Aur Mr. Riight Shenaz Treasury & Barun Sobti


heheeh meşhurrrr Arnavcığımızın (Çortemizin) (Barun Sopti) beklenen filmi Main Aur Mr. Riight filminin sonunda fragmanı  çıktı. 12 Aralıkta gösterime girecek olan filmi bakalım ne zaman izlemek kısmet olacak.
,Araştırdığıma göre film Türkiyede vizyona girmeyecek ama bize engel yok bollywood severler ve çevirmenleri bu işi halledecektir.


Film Romantik komedi modunda geçecek gibi görünüyor. Bakalım Borun Sopti bu rolün altından nasıl kalkacak. Fragmanlara göre bayağı bir iyi oynamış ama filmi izlemeden de çok yorum yapmak olmaz.
Tüm sevenlere hayırlı uğurlu olsun :)
tugbatugba

13 Kasım 2014 Perşembe

www.temizlikburda.com

Temizlikburda adlı sitemizden bahsetmiştim. 
Her türlü temizlik malzemesi bulabileceğiniz sitemizde gıda ve içecek bölümümüzde mevcut. Çok yakında ofis kırtasiye malzemelerininde bulunabileceği sitemizde  fiyatlar ve stoklar günceldir. 
Genelde ofis yada şirketlere hitap ettiğimiz ürünlerimizle benim gibi temizlik malzemesini bol kullanan, marketten eve taşımaya üşenen ve yerli üreticiyle çalışmak isteyen ev hanımları içinde seçeneklerimiz mevcuttur.
50 TL ve üzeri Yurtiçi  alışverişlerinde kargo ücretinin karşılanacağını da belirtmeden edemedim. (kargo ücreti ödemekten nefret ediyorum)

Facebooktan yada twitterdan da sitemizdeki kampanyalardan  yada yeniliklerimizden haberdar olabilir, sormak istediğiniz bir soru yada ürünler hakkındaki bilgileri 0212 659 2373 nolu telefondan ya da destek hattındaki Müşteri hizmetleri kısımdan sorabilirsiniz. 
  Ofisinizin, Fabrikanızın ya da evinizin ihtiyaçlarını bir tık ile halletmek varken neden başka yollarla halledelim ki!

Sitemizde bir gezintiye çıkmak istemez misiniz?




NUdooooooo Na su koooooo

Kore dizilerinde hapır hapur ağızı ballandıra ballandıra yana yakıla yedikleri Ramenlerden kim yemek istemedi ki dizi izlerken. Genelde yabancı markaların olduğu için uygunsuz bir şey koyarlar diye almaya korkar olmuştum. Ama bu markayı görup inceledikten sonra vazgeçtim. 
Denemekten zarar gelmez öyle değil mi! 
Ben Soğanlı olanını seçtim. Belki seçimim iyi değildi fakat eriştesini tadını çok beğenmedim suyu ve de sosu bana daha güzel geldi. Tabii bu damak meselesi. Bu ürünün birçok takipçisi ve hayranı olduğunu da biliyorum.  Ben sadece erişte kısmında pek lezzet bulamadım ama belki hamile olduğumdandır ürününde günahını almamak gerek :) bir daha deneyeceğim ama şubattan sonra :)


Almak isterseniz Helal gıda sertifikalı olduğunu belirtmek isterim. 

tugbatugba



8 Kasım 2014 Cumartesi

Kuzenin Çeyiz görüntüleri

Benim bir tarafımın göçmen olduğunu bilir misiniz!.. Bundan mıdır nedir kınadır, çeyizdir bu tarz organizelere bayılırım. Bu aralar kuzişten gittiğimize göre onun çeyizini de göstermemek olmaz. Maalesef İstanbul dışında yaşamaya gittiği için çeyiz sermeye sadece yengem ve annem gidebildi. Bize de bu resimler gönderildi. Olsun atın olmadığı yerde eşşeğe çelebi derlermiş. O misali bizde bu resimlerle hevesimizi attık. Sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum...

 

 





 














 






Benim çeyizimi görmeyen varmı bilmiyorum ama merak edenler için bir daha tık  tık...
tugbatugba

7 Kasım 2014 Cuma

Kınamız,Kına paketi

Ay benim zamanımda niye yoktu ki yahu böyle ciciş biciş şeyler. İnsanı özendiriyorlar.
Doğuma vaktim ve de halim kalırsa inşaallah bende doğuma hazırlıcam böyle ciciş şeyler banane :) 
Kuzenin Kınasını ve Nikahıını yaptık çok şükür.
Kınada  davetlilere ilk önce lokumlar dağıtıldı ağıızlarımız tatlı olsun diye. Kına yakıldıktan sonra da bu güzel paketler dağıtıldı. İçerisinde kına, çerez,meyve suyu,kek, bir adet hediyelik ayna mevcuttu. 

Çok güzel, eğlenceli, bol göbek atmalı bir kına oldu. Bayanlar arasında olunca tabii çok fazla resim olamadı. İlk defa Kına yaktım çok heyecanlıydı :) 

Djliğimizi Fatma Civelek yaptı. Hanım bu konuda gayet başarılı doğrusu. Defler, davullar  havada uçuştu bol bol eğlendik.
Çıkış şarkımızı ve kına çıkışımızı süper organize edildi. Video maalesef yayınlayamıyorum özel istek üzerine resim ve de video çekilemedi. Dj de bu isteği devamlı dile getirerek resim ve video çekilmesini engelledi.

Sonrada Everdik. Çok Mutlu olsun benim Kuziciğim, Süt kardeşim, Kardeşcezim :) 
çeyiz resimleri bir sonraki postta. arkası yarın:)
tugbatugba




6 Kasım 2014 Perşembe

Bir Hamile bolca Kına, Nikah...

Son zamanlarda anladım ki hamileyseniz ve düğünler, kınalar sıraya dizildiyse kıyafet aramaktan çıldırır duruma geçebilme ihtimaliniz yüzde 99.
 Allah'ım bir tanemi ele yüze dokunur birşey olmaz çıldırmamak içten değil. Bende en sonunda diktirme işine girdim. En yakın organizasyon kuzen Kına ve Nikah.
 Kına için internetten yabancı sitelerden bir kaç model bulup kendime göre uydurdum.
Bu modele bayılmıştım. 

bu modelse başka bir seçenekti. 
Elimdeki  
kumaşları kullanmak istesem de  tül kumaş bulmam gerekiyordu bende kurdeleli nar çiçeği renginde bir tül kumaş buldum. Nar çiçeği renginde kumaşım hazırda da varsa, kim tutar bizi. rahat edebileceğim hemde şık durabilecek bir elbise çıktı  ortaya. Dikenin ellerine sağlıkkkkk...

Sadece ön üst bölüme roba koyup gögüs altından biraz büzdük. Arkada büzgü falan yok düz iniyor sadece arka sırta iki adet pilise attık sırta oturtmak için. 

Nikah için ise en sevdiğim  tasarımcım Kuaybe giderin  Estilo Trençi imdadıma yetişti.
Trendyol indiriminden kaptığım gardolabın en güzel yerine yerleştirdiğim trenç hamileyken çok işime yaradı doğrusu.
Arkası büzgülü ve retro modasına uygun dikildiği için hem bol hemde kemeri ile kullanılabilen bir trenç.  Siyahın da modası geçmediğine göre Sanırım her zaman giyeceğim. Şu an kemersiz kullansam da doğumdan sonra incelip kemerli halini de mutlaka deneyeceğim. 
Kombinlediğim eşarp ve çantamda aşağıda. 



 Sırada Görümcemin kınası ve nikahı var o da tam sınırda giyim konusunda plan program yapamıyorum ya doğum olacak yada olmayacak Görelim Mevla neyler Neylerse güzel eyler :)
Şeymaaa (kuzen)  Sen azıcık dur bacım :P 
tugbatugba
  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...