29 Temmuz 2008 Salı

uzatmayalım araları!


Aslında ben bugün tatile çıkıyordum biraz kaçak usulü olacaktı ama tatil tatildir dedim hazırladım bavullarımı. Anam sabah yağmur yağmaz mı ve benimde tatil başlangıç yolum deniz üzerinden olacağı için ceremeli bir yolculuktansa haftaya ertelenmiş bir tatil olsun dedim. Bavulumu boşalttım haftayı bekliyorum. Sanırım bekar geçireceğim son tatil olacağı için biraz daha özen gösteriyorum bu son özgür tatilime J

Sürücü kursum dün başladı . bir süre derslere git gel yapacağım. Artık bakalım zor bir yanı yok gibi gözüküyor…

Geçen hafta içerisinde bir iş görüşmesine gittim. Şartları bana uymadığı için işi reddettim. Geçen iş yerimde çok rahat olmadığım için iş arayışım biraz daha detaylı oluyor. Yoğurdu üfleyerek yiyorum anlayacağınız. İnşallah uygun bir işi en kısa zamanda bulabilirim.

Çevremdeki birkaç aile Karadenize fındık toplamaya gitti buna kayınvalidem de dahil. Uzun yıllar önce bende toplamıştım. Çok küçüktüm pek bir şey anlamadım ama çok fazla işi olduğunu biliyorum. Geçen yıl annem ve babamda gitmişti. Bu yıl onlar gitmediler. Bizim fındık işi 15 gün sonra başlayacak çok yukarıda olduğu için ama aşağıdaki bölgeler ayın 1 inde başlayacakmış. Şimdiden kolay gelsin herkeze…

Bu hafta sonu nişanlımla şöyle yürüyüş yapalım dedik. Kabataştan başladık Arnavut köye kadar uzandık. Arnavut köyde namazları kıldık geri dönüş yaptık.. Ortaköy de kumpir arası verdik ki özlemişim uzun zamandır yemiyordum. Başka yerde yemeyi tercih etmiyorum da zaten. Güzel bir hava vardı pazar günü hem çok çok güneşli değildi bizi kavurmadı hem de arada esti bizi serinletti.

Yukarıdaki kurabiyeyi. Geçen hafta malatyadan gelen kayınvalidem için hoşgeldine gittiğimde yapmıştım. Fındıklı bir kurabiye oldukçada kolay bir yapılışı var. Hem de lezzetli.

Resimdeki fincan da annemin gençliğine ait bu incanlara bayılıyorum. Çok eski olmasına karşın acayip bir görünüşü var. Zaten hemen hemen her anne evinde bulunan fincan takımlarından biri. Annemle anlaştık evlenince o fincanları ben alacağım. Annemin gençliğinden kalma diye de hava atarım artık…

Maalesef buyük bir acı ile haftaya başladık.çok çirkin bir saldırı yaşandı. yakınım da cereyan eden bir olay bir kaç kilometere var aramızda. tanıdıklarım ailemden insanlar var. çok şükür ki kimseye bir şey olmadı ama... içim acıdı, içimiz yandı, çigerimiz parçalandı. Rabbim kayıp veren ailelere sabır versin.



tuğba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...