1 Aralık 2008 Pazartesi

dımtıs dımtıs dımtıs

Avrupa yakasının yeni taze halası dilber halaya bayılıyorum. Bazen onu izlemek için havuza gitmediğim bile oluyor. aşağıdaki yazıları okuyunca çok güldüm sizlerle paylaşmak istedim :)

Uşşşşşş tirlediiim haaaa

osmaaaann guzuuuummm osmanııımmm ogluumm bensana meyremi alacam olum

dipcik gibisin maşallah

Ben lafimi ortaya goyarıım, isteyen gelir alııır, istemeyen birakir gaçaaar

hoşşşiik

bağa girdim yaprağa,
doyamadım sarmağa,
o yar benim olmadan..
girmem gara toğrağa ))

sıskalarda pek sinsi olur der büyüklerimiz ama bilmürük artuğ



DİLBER HALA SÖZLÜĞÜ:
* Hoşşik: Yalaka, karaktersiz, ukala
* Dinelmek: Ayakta kalmak
* Banadura: Domates
* Gındırık: Aralık
* Gıllik, gıllicik: Küçük, küçücük
* Sası: Tatsız, yavan
* Zebil gibi: Çok, gereğinden fazla
* Hatın kız: Hanım kız
* Booy boy: Eyvaah eyvah
* Bahele: Bak hele
* Çekticeği damar kurusun: Çektiği damar, soy, kurusun
* Soykası batasıca: Soyu sopu batasıca
* Zaar: Zahir, herhalde, öyle görünüyor ki
* Kele: Ayol
* Cıvır: Diri, genç
* Avel: Aptal
* Cibilliyet: Geçmiş
* Bici bici: Adana'ya özgü, nişasta, gül suyu ve buzla yapılan bir tatlı
* Gadasını almak: Derdini, belasını almak
* Zumzuk: Yumruk

bayram yaklaştıkça evdeki telaşede artıyor. temizlik programları yapıldı bile aman camları bana sildirmeyinde istediğiniz herşeyi yaparım. cam konusunda biraz korkuluyum yükseklik korkum insanların cama çıkışından inişe kadar sürüyor. bazen çığlık bilem atıyorum inin aşağı diye. delimiyim neyim bilmiyorum ama durumum bu :) evlenince ne olacak diyenlere cevabım daha henüz bu konunun araştırmasındayım :P





kitap okumalarım son hız devam en son Canan Tan dan Pireyeyi okudum. Beni acayip etkileyen bir roman oldu. herşey tam dozajında hatta en sonu hayallerin yıkımı ne bileyim bir kaç gündür etkisindeyim. bu benim biraz metafizikte fazla dolanmamdan kaynaklanıyor ama neysee... Haşimin Pirayesi... Ayşe Kulinden Vedayı okuyorum şimdi. kitaplarım netten hala gelmeyince kuzenden kitaplar topladım onların içine daldım...

yarın Arapça sınavım var bakalım nasıl geçecek.

hafta sonu hareketli birşey yapmadık. c.tesi herzamanki gibi kurs. pazarda dayımlara ziyarete. hareketli bir hafta sonu değildi yani.

bayram et yemediğim için bayagı bir zor geçecek. heryerde et kokuları. ziyaret tabaklarındaki kavurmalar ve zorlayıcı yee demeler... güçlü olmalıyım güçlü olmalıyım...

tugba

3 yorum :

Unknown dedi ki...

aa sende mi vejetsin :/ ya etsiz bir hayat düşünemiyorum şahsen ben dicem ama sanırım senin etten tiksinmem benim kelle işkembe ya da beyinden tiksinmem gibi bir şey o yüzden lafımı geri alıyorum :D sınavında başarılar Tuğba'cım..

Unknown dedi ki...

Ne güzel senin kitap okumana nasıl özeniyorum bir bilsen ben tam elime alıyorum benim veletler rahat vermiyolar bir sayfayı bir günde bitiremiyorum bile böylede olunca okumaya heves kalmıyor yaa

bendede yükseklik korkusu var camlarım genelde pistir. kardeşlerim acıyıp arada bir gelirler yardıma benim mümkün değil silmem silene bile bakamıyorum.içimde birşey eriyip gidiyor sanki

yarınki sınavındada Allah yardımcın olsun.
öpüyorum seni canım

Z.M. dedi ki...

camlar konusunda bende pek titiz sayılmam:) ortanca kardeşime teklif götürdüm,,25 ytl karşılığı kapılarımı bide camlarımı silecek:P
sınavındada başarılar canım,bende et yerim ama çok nadir,hele çileğin saydığı yerleri hiç yemem bende(kelle paça böbrek dalak ciğer vb..)
kitaplara tam gaz devam hee,tebrikler valla tuğbacım,sevgiler canım,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...