12 Şubat 2009 Perşembe

iç sayıklamaları! birikimleri mi desem acaba? dedim uleyn!

kim duyuyor çığlıklarımı, attığım gülücüklerden...
kim duyuyor hıckırıklarımı?
anlar mısınız ki beni...
şu koskoca deryada bulur musunuz kaybolduğum yerden beni..
yazar dururum işte! bir oradan bir buradan...
hitabımın eksik olduğu cümlelerle başlarım söze
kime yazıldığı belli olmaz
kah sana yazarım kah bana
kah içimdeki delilere
sinirlenirim bazen kapıdaki kadına yazarım
ona yazarım buna yazarım...
bazen kaybolurum bazen bunaltana kadar yazarım
ama bulabilir misiniz beni kaybolduğum bu yerden
çıkarılabilir miyim
yoksa umutsuz vakka mıyım?

özürlerimi sunabilir miyim eski bir deftere
özür dilerim be!
ahanda dedim...

keşkeleri geçtim ben demiyorum artık keşke...
keşke şu şöyle olsaydı; dandini dandini dastana dır dır fırfır demiyorum
olan olmuş
ne yani öldüreyim mi kendimi
içimde bir deli var dedim ya
bazen o beni ele alır.
geçirir bir kaç paspal kıyafet attırıverir istanbul sokaklarına bedenimi
işgence yapar bana
ya da bir pazar günü atar beni yatağa kızarana kadar gözlerim zırlattırır
he birde böyle oradan buradan atlarım konuya
Anlar mısınız...

peki:
içimdeki küçük kızın korktuğunu söylesem anlaya bilir misiniz beni...


ohh bee rahatladım :P
ben yazmadım içimdeki deli yazdı bunları :P
ben geldim :)

6 yorum :

Unknown dedi ki...

Canım haşgeldin nerlere gittin merak ettim.bir daha böyle ara verme özlettin kendini tekrar hoşgeldin canım
öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Ahh yazıık seni de mi kaybediyoruz :)) Hoşgeldin bu arada :D

tugbatugba dedi ki...

hoşbulduk meliha :)

ehü ehü çileklim ben zati kayıpım beya :)

bir demet feslegen dedi ki...

Ne güzel yazmışsııın :) bayıldım :)
Bana bi uğrasana, ödülün var da...

KelebekGibi dedi ki...

Hosgeldin canim, sen ne laflar döktürmüssün böyle yani pardon icindeki o kisi :P

Z.M. dedi ki...

bir geliyorsun,sevince boğuyorsun sana hasret kalmışlığımızın üstüne bizi,sonra buruk vedasız bi gidişle,tekrar geleceğin ümidiyle birde kalakalıyoruz en son yazdıklarınla buralarda öylece...
(buda benim sana hoşgeldinim olsun tuğbacım:D
ne iyi ettinde geldin ama böyle uzun gitmesen olur mu?
sevgiler canım arkadaşım,selamlar hisli yüreğine,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...