17 Temmuz 2009 Cuma

HAYIRLI CUMALAR

"İnsanoğlu öldüğü zamanbütün amellerinin sevabı kesilir. Ancak şu üç şey müstesna : Sürekli devam eden sadaka, İstifade edilen ilim ve kendisine dua eden salih evlat." (Müslim: Vasıyyet 14)

cumanız mübarek dualarınzı kabul olsun...selam ve dua ile..

dün ilk misafirimi ağırladım. annemler bize çaya geldi elleri kollar dolu geldiler tabii... benim evden hala bir türlü bitmeyen eşyalarım, ay çöreği ve mozaik pasta getirmiş anneciğim sağolsun kızını düşünmüşte... bende onlara sütlü tatlı ve milföyden kolay bir börek yaptım hemencik... hoş sohbet le de bir tadlandılar ki sormayın...

tugbatugba

2 yorum :

Z.M. dedi ki...

hayırlı cumalar tuğbacım,misafir almaya başladın demek:P
hepsi iyi hoşta ben sütlü tatlı krizindeyim bu günlerde,kendimle savaşıyorum,salsam kendimi fena olacak biliyorum,ay bak burdada okuyunca şimdi yine aklıma geldi:)
öpüyorum seni yanaklarından,selam ve dua ile,,

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı kandiller
kandilin mübarek olsun.
çok öpüyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...