14 Mayıs 2010 Cuma

HERKESE İYİ HAFTA SONLARIIII


mesaim yavaş yavaş biterken işten fırsat bulup herkese iyi hafta sonları dilemek istedim.
bu hafta belli bir planım yok belki bir kaç misafir ağırlarım belki evde pineklerim belki bu güzel hav aları kaçırmaz dağ tepe bayır gezmeye giderim. bakalım bu haftamız plansız.

şimdi dününürken aklıma ay savaşçısı geldi izlermiydiniz. ne salak kızlardı... ellerini bellerine koyar acayip hareketler yaparlardı. birde sihirli tokamı ne vardı. :))) ahahahah sanırım asya insanları sevmemin ilk nedenleri bu çizgi filmlerdi. az koşmadım okuldan candy candy yi izlemek için. ertesi gün gelecek bölümlerde ne olacak diye az konuşmadık sınıftakilerle. az kızmadım georgıya adlı çizgifilmdeki kıza :) şimdiki gençler (kız bende gencim ama kuşak değişti ondan diyorum) okusa yazımı amann ne saçma okulda konuşacak başka konumu yok. yok ayol biz hep böyle şeylerden konuşurduk. kitaplar okurduk sınıfa kütüphane kurardık.. ne bileyim böyle şeyler eskiden telefon da yoktuu interttte herkesin evinde bulunmuyordu.

herkese iyi mutlu bolll gülücüklü hafta sonlarıııııı
tugbatugba

3 yorum :

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ahaha evet ya sihirli toka vardı canım :) kız nerden geldi aklına ahah, öperim şeker

Z.M. dedi ki...

ay savaşçılarından daha net hatırladığım biri vardı benim o filmden,maskeli tuksedo :D
hatırladınmı o sarı saçlı kız aşıktı ona,bide ben dermişim:P
nasılsın unniler unnisi,öpüyorum seni hoş bak zatına inş...

tugbatugba dedi ki...

hehehhe gelir kız htta hiç gitmezki aklımdan bu çizgi filmler çocuk ruhluyum ayol ne edem...
ay zeynepçiğim bilmezmiyim maskeli tuksedoyu ah bir çıksa diye kaç zaman beklerdik :)))))P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...