25 Haziran 2010 Cuma

aman be behlül sana kız mı yogggg...

izlemediğim dizinin son bir kaç bölümünü izledim durdum... yiğidi öldür hakkını yeme güzel bir final yapmışlar... soru işareti konmadan bitirmişler de... bihter de süper intahar etti... hatunu dizide bir türlü sevemediğim için ölümünü de bir ka.ç kere izledim maynak mıyım neyim ayol.. hatun son golunüde attı ölürkene bilem firikik dedi verdi de gitti.... ayruca nihalin gelinliğinede bayıldım... ulan olan beşire oldu...

*neyse efem bu kadar dizi kültüründen sonra gelelim bizden habare...
biz bebişle ikimiz çok iyiyiz maaşalllah subhanallah.. aşağıdaki yazıma kızan hatun arkadaşlarıma bu haberi neden normal bir haber gibi verdiğimi belirteyim çok küçük olduğu için abartmadan söylemek istedim ki nazar değmesin kızzzz... söylemesem de koyboluşumu açıklayamazdım bende sıkıştırı virdim haberi yazıya....
ablaları biz daha 11 haftalığız.. doktorumuza iki hafta sonra gideceğiz. çok şükür herşey yolunda beni de bebiş çok fazla üzmüyor.. çalıştığımdan ötürü biraz fazla yoruluyorum ama eşimin desteği ile bolcada dinleniyorum evceğizimde...

* bu hafta tatil ayı başladığı için bayağı bir yogunlaştık. bölümden bir arkadaşımız doğum izninde biri tatile gidince birde yurtdışı ortağımız gelince o masadan bu masaya aşağı yukarı koşturdum durdum.. çok şükür bugün haftanın son günü yarın tatilll...

* yarın nasip olursa bebiş gezmesine gideceğim benim perde ile... bu arada bebeğin adını elif berra perde koydu ailecek bebeği perde diye seviyoruz :)) çocuğın ismi perde kalacak yahuuuu normal gelmeye başladı artık :)

herkesin cuması hayr olsun...
yazı yazmıyorum diye yoklamıoyrum sanmayın hepinizi yokluyorum..
iyi hafta sonlarıııı
tugbatugba

4 yorum :

atolyenott dedi ki...

tebrikler, allah tamamına erdirsin canım :)

Unknown dedi ki...

oy oy bebişte geliyor maşallah nazar değmesin tü tü tü :)

anneminkizıyim dedi ki...

Canim allah anali babali büyütmeyi nasip etsin insallah. Benimki bol bol yedi büyüdü, 28. aysini kutluyoruz bu gün::))Insallah sizde o günleri, mutluluk la görürsünüz,
Sevgiler...

tugbatugba dedi ki...

atolye nott: tebriğin için teşekürler...

çilek; sağolasın cnaım benım...

annemin kızıyım; maaşallah canım sen büyüttün Allah ın izni ile sıra bizde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...