13 Ağustos 2010 Cuma

RAMAZAN 3





ilk iftar soframız...


Ramazanın üçüncü gününü de bitiriyoruz çok şükür...
bugün işten gelindi mutfağa kurulundu hem yemek yapılıyor hemde 3 günlük ramazan özeti için blog başına geçildi. ve eklemeliyim ki çooooook sıcak... Ramazan olduğu için işten birazcık daha erken çıkıyoruz. ve inanın işim evime yakın olmasına karşın yemekler anca hazır oluyor.

ramazanın ilk iftarında evinmizdeydik iki buçuk kişilik aile bir aradaydık.
yani ilk iftarımızı beraber yaptık...
mönümüzde;
tutmaç çorbası
z.yağlı yaprak sarma(kayınvalidem sağolsun )
pilav
sebzeli tavuk sote
tatlı olarak da revani mevcuttu.
(ee işten gelince ancak bu kadra yetişiyor)

ikinci günü annemlerdeydik.
annem sağolsun döktürmüş
tarhana çorbasıı
z.yağlı barbunya
pilav
isteyene makarna
panede tavuk kızartması
yogurtlu semiz otu
dometes salatası
vişne kompostosu
bol bolll suuuuuu

tatlı olarak y. tavuk gögsü yanında dondurmaa..

bugünkü mönümüzde de
dometes çorbası
yoğurtlu patates kıızartması
pilav ve tavuk
ve tulumba tatlısı
kırmızı erik ve kokulu üzüm karışımıda komposto var.

çok sıcak olduğu için kırmızı et tercih etmiyoruz. heheh hoş ben hiç birini şu an kullanamaıyorum o da ayrı bir mesele yaparım ama yemem cinsindenim. bu yüzden doktor bana balık yağı hapı verdi Allahıımmmmm ne iğreçççç ne iğreçç mubarek çok zorlanıyorum o ilacı alırken.

herkese hayırlı hafta sonları...
eyvah patatesleri yakacağım :))) kaçtım beeeennn
tugbatugba

4 yorum :

uğurböceği dedi ki...

HAYIRLI RAMAZANLAR,BİR GÜN BİR GÜN GİDİYO İŞTE RAMAZAN.BLOGUMDAKİ ÇEKİLİŞE BEKLERİM.SEVGİLER

fatma dedi ki...

canım hamile olmana çok sevindim allahım hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin hayırlı ramazanlar

anneminkizıyim dedi ki...

Hayirli Ramazanlar, bebis icinde tebrikler, selamlarla....

Cafe Pepela dedi ki...

Herşey çok hoş,çok cici :)
Minik meleğiniz de cennetten hayırla gelsin inşaAllah..
Muhabbet ve selametle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...