1 Aralık 2010 Çarşamba

izne 3 kala!

iznime 3 gün kaldı biraz rahatsızım agrılarım mevcut yarın doktora gitmeyi düşünüyorum umarım önemli birşey yoktur.
hafta 34
kilo 65,90

Hafta sonu birkaç eksiğimi daha gidermeyi başardım... kendim için hastane ihtiyaçlarını, birkaç mutfak ve vs. ihtiyaçlarını hallettim çok şükür. bir akşam kendi annemleri bir akşamda kayınvalidemleri ağırladım...

bu arada bebişin ütülerini sonunda bitirebildim... çekmeceye yarleştirdim, yatağını kurdum, bebek kokan nevresimlerini serdim karyolamız artık sahibini bekliyor...
sıra çantamıza geldi birde şu hastane çantamızı hazır etsek tam süper olacak...






pazar günü buzluğumda yazdan bu yana bekleyen kızılcıklarımı kaynatıp bir güzel kızılcık şurubunu kaynattım ah bir lezizdiki sormayın...

6 yorum :

essra dedi ki...

HADİ HAYIRLISI..

yesilerik dedi ki...

Ne tatli hastane cikisi bu boyle masallah hazirliklarda bitti artik bebisine kavusma zamani

nehircce dedi ki...

Ciciler çok tatlıı Allah sağlıkla kucağına almayı ve cicileri güzel günlerde giydirmeyi nasip etsin tatlım...Az kaldı valla ben bile heyecanlanıyorum bundan sonrası daha yorucu olacak belki ama çok da tatlı olacak..Öpüyorum sizi sevgiler.

iffetin günlüğü dedi ki...

Bebişin sağlıklı günlerde kullansın inşallah..
kızılcık şurubunun rengi harika tadıda öyledir mutlaka...ben de yapmıştım 2 sene önce pet şişeye koydum.kapağını açınca yer gök kızılcık oldu.bir daha yapmadım..

Unknown dedi ki...

ye tosunum ye yarasın :))

Aygül dedi ki...

Tuğba aynı hastane çıkışından bizde de var:))Oğluşlara hayırla giydirelim inş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...