21 Nisan 2011 Perşembe

bir kaç film

Ay şu yazıyı kaç günlerdir yazmaya çalışıyorum bilmiyorum hee yazı yazmak artık ne kadar da zorlaştı yahuu okumak kolay da yazmak zor...
bu yazımda sizlere izlediğim birkaç filmden bahsedeceğim ki bu aralar ya yogun bir şekilde kitap okuyorum ya da yogun bir şekilde film izliyorum. aşağıdaki filmlerde bazı izlediğim filmler...

mitolojiyle alakalı fantastik film severler için güzel bir film... guya tanrıların çocukları ile alakalı...


bu film çocuk filmi gibi gözüksede ben filmi izlerken çok eğlendim küçücük bir kızın aşkına nasıl tutulu ile bağlandığıyla alakalı...


hehehe bu iki insana da bayılıyorum bir de bir araya gelmişler süper olmuş romantik komedi seven ben bu filme bayıldım bayıldım.. bir estetik cerrahın bir kzı tavlamak için asistanını kendi karısı çocuklarını da kendi çocugu yapan ve eline yüzüne buşaltırma hikayesi bence süperdi... heh son aynı ama romantik komedi yahuuu...

bu filmi sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum uzaylı bilim kurgu bir film dünyanun sonunu farklı bir pencereden bakmışlar...

bu filme de bayıldım babası ölen ve iflas eden şımarık zengin kızların nasıl hayata alışması ile alakalı eğlenceliydi...


bu kadının filmleri gerçekten güzel oluyor ben beğendim... harbi kadın doğrusu :))

**yarın babam ameliyat oluyor gözlerinden umarım iyi geçer...
** harun emirrr uslan artık oğluşum...
** boğazda bir çay içesim var havalar düzelsene yahuuu...
** ayaklarımı çimlere basasım var...
**bu arada harun emir 4. ayını dolsurmak üzere vakit ne de çabuk geçiyor...
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...