28 Mayıs 2012 Pazartesi

Lee Mİn Hoo Adamımsın

KOre dizilerini izlerken aktörlere ve aktristlere çok dikkat ederim.
le mini de öyle tanıdım adam kore dizilerine ruh kattı yahuuu. mimikleri olsun karşı tarafa verdiği duygular olsun süper süper...  son dizisi Cıty Hunter di beğenerek izlemiştim. yaşı genç önü açık dizilerini ve filmlerini bekliyoruz...

Personal Taste bu diziyi ilk başladıgında izlemeye başlamıştım fakat kore dizilerinde sabırsızım bölüm beklerken sıkılıyorum başka diziye geçiş yapmışım sonrada kalmış.. yahu neden kalmış... çok çok eğlenceli bir diziydi. bayıldım bayıldım...
sağlıklı bir erkek olan jeon jın ho bazı işsel nedenlerden dolayı bir kızla aynı evi paylaşmak zorunda kalır fakat bunu eşcinsel rolu yaparak yapmaya çalışır çok titiz ve temizlik hastası olan Jin'in karşısında ise erkek gibi paspall kirli bir ev arkadaşı vardır onu düzeltip hayatta kırılmaması için öğretmenlik yapar. güzel bir hikaye  :)

Min Sunbemiz yeni dizisine başlayacakmış duyduğumuz dedikodulara göre haydi bakalım Fayting!

2 yorum :

KelebekGibi dedi ki...

Kore dizilerine son gaz devaam heee :)

tugbatugba dedi ki...

aynen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...