14 Kasım 2012 Çarşamba

Faith (2012)

diziyi bir kaç ay önce tanımış bende herkes gibi izlemeye koyulmuştum...
dizi bir kaç hafta önce bitti ben anca bitirdim.
diziye ara vermek istedim.
diziye gelince; 
konusu çok güzel olan diziyi ortalara doğru yuvarlamaya başladılar. sanki hep aynı yerde dolaşıyor hissi verdiler. Le men hoo nun oyunculuguna laf yok süper oyunculuk sarf etmiş. Kötü prens rolündeki adam da süper rol yapmış bayıldım. kral ve kraliçe hatta tüm askerlerin rolleri çok güzeldi. ama konuyu sağolsunlar yuvarlamışlar pek hareket göremedik. 
Final bölümü de pek hareketli değildi. son 10 dakikası çarpıcıydı doğrusu. yalnız Klasik kore dizisi  gibi bitirmişler benden söylemesi :) anladınız siz onu :)
herşeyden öte bu dizi Lee Min Hoo Oppa  için izlenir :P
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...