20 Ocak 2013 Pazar

Harun Emir ve iştahı


Harun Emir 1 Yaşından itibaren ne yiyorsa yememeye başladı. ne vitamini kullandıysak işe yaramadı. Subravit kullandık, Nutregen vitamixin şase kullandık hiç bir işe yaramadı. maalesef Harun Emir şurup da içmiyordu. yediği sadece köfte, isterse tavuk ve balık, yumurta, kızarma kuru hiç bir şeye değmemiş (sos vs.) patates. abartmıyorum sadece bunları yiyordu. son zamanlarda yediği meyveleri de yemeyince ben çıldır durumuna geldim. adam yemek yemez mi ya!
En sonunda demirinin de düştüğünü öğrenince ve alerjik bir reaksiyon gösterip hastaneye düşünce. artık doktorumuza görünelim dedik. Doktorumuz size en iyi şurubu yazacağım dedi. Vitagili önerdi ve demirini kullansın (demir eksikliğinde çocuk samanda yese et de yese aynı tadı alırmış.)  dedi. Ay keşke daha evvel yazsaymış.(adamında suçu yok bizimki şurup içmiyor ki zorla boğazından aşağıya indiriyorum. hoş bu aralar vitaminini ve demirini içmeye başladı) 3 haftadır ilaçlarımızı kullanıyoruz. iştahı açıldı gibi gibi en azından verdiğim yemeklere burun eğmiyor. (gene aynı yemekler ama en azından burun kıvırmıyor) kahvaltılarını güzel yapıyor. (ay ne olur maaşallah deyin.)  inşaallah biz bu konuyu aşacağız. Özellikle Kaşık fobimizi atlatacağız.   Benim oğlum Kaşıkla çorba da içecek, pilavda yiyecek, sebze de  makarna da İNŞAALLAH!

2 Yaşına basar basmaz lazımlığa alıştırmaya da başladım bakalım, şimdilik iyi gidiyor. :)



2 yorum :

Sessizce dedi ki...

Off yemediler mi yemiyorlar işte.
Aynı vitamini bizde kullanıyoruz ama iştah falan çok çok az.
Sizde işe yarar inşallah.

tugbatugba dedi ki...

sessizce canım sanki yaradı gibi gene istediklerini yiyor ama en azından sorun çıkarmıyor... haklısın yemeyince yemiyor adam çorba sebze yemez mi yemiyor işte! Allah yardımcımız olsun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...