20 Ağustos 2013 Salı

Dünyaya bir sitem ardından bir dizi!

Evet sitem ediyorum...
İnsanlar orada öldürülürken bu kıyımı haklı çıkartmaya çalışmalarına sitem ediyorum...
Sizlerde görmüşsünüzdür... 
Haklarını arayanlar müslüman yaa hemen islamı abuk sabuk şekilde anlatma çalışmalarına başladılar... Müslümanları kötüleyelim de biz işimize yakıp yıkmaya devam edelim alışır insanlarda ne de olsa... müstahak bunlara... sapıklar bunlar, karılarını yatak odasından çıkartmazlar ,sex taciri gibidirler, döverler söverler, zaten barbarlarda... kendi barbarlıklarını, sapıklıklarını gizlemek için her şeyi derler... 

islam bu 3 başlık DEĞİLDİR... islam; sex, sapıklık, kadını ezme değilDİR.  ah bilseler islamı ah bilseler Rabbin bizi nasıl sevip sarmaladıgını... bilmiyorlar bilmek istemiyorlar işlerine geliyor...
Aslında çok şey yazmak vardı yaaa ben bugz edip dua ediyorum... Onları Rabbime havale ediyorum...
Ya Rabbi Sen Mısırdaki kardeşlerimize ,Suriye deki kardeşlerimize 'Allah'ım sen Yardım et' diyen Tüm Müslüman kardeşlerimize yardım Eyle!
AMİN

  Hayat devam ediyor...
Bu diziyi henüz bitirdim..
Adı: Shark
Dizi 2013Kore yapımı. 
20 Bölüm. 
Eğer şu sıralar  kaliteli bir intikam dizisi çektiyse canınız tam size göre... Sonunu ne olacağını kestirmek zor... 

 Korenin özgürlük tarihinde yapılan kıyımların sorumlusu kimlik değiştirip yaşamını sürdürmektedir.. Bu sır ortaya çıkmasın diye de önünde kim varsa öldürmektedir. Kurbanlarından biri olan Yi Soo babasının intikamını almak için yüzünü değiştirir ve yıllar sonra intikamı için türlü yollara başvurur.





tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...