22 Kasım 2013 Cuma

doğum günümüz!

Yazılarımı geciktirdiğimi biliyorum ama Kasımın 2. haftasından beri o kadar yoğuum ki. uzun zamandır bugün ancak evde kalabildim. bir haftalık iş aldım ve o beni çok yordu sonra devam ettiğim iş de aksayınca nereye yetişeceğimi şaşırdım şimdi biraz biraz düzene girdi gibi hayatım :)

Eşimle doğum günlerimiz bir hafta arayla. Bu yüzden kasım ayının 9 u ve 16 si bizim için önemli :)
En iyisi resimlerle bir özete geçelim mi?
Doğum günümden bir gün sonra güzel bir kahvaltı yapalım dedik. Metro kentteki Madoya gitmeye karar verdik. 

Eğer çocukluysanız burada rahat ediyorsunuz.  hHr çocuk cafe restauranlarda durmaz. ee onları ilgilendiren çok az şey vardır sonuçta. Burada onlar için özel bir alan var. Masanıza da çok yakın. Siz sohbet ederken çocuğunuzda günlük çizgi filmlerini izleyebiliyor. 





Su Böreğine bayıldım.

Maraş usulü Kahvaltı.
Harun Emir sucuklara göz dikmiş :)


Eşiniz doğum gününde pasta vs. gibi şeyler sevmezse ne yaparsınız?
Ben sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum. Hele bu bir de içli köfte olursa...
Geçen yıl da baklava ile kutlamıştım doğum gününü?
ilk önce böyle açılır:)



Sonra suda Haşlanır... Haşlanırken dağılmasın diye de dua edilir...


Sonra da Böyle yumurta ile kızartılır.
Tokken 10 adet derlermiş Malatyalılar... Ya açken :)
Bu arada ikinci içli köfte yapışımda sınavı geçtim artık içki köfteyi yapabiliyorum :)
Başıma bela mı adım yoksa :)

Aşure zamanı çok yoğun çalışıyordum. Hatta annemler Harun Emir için bizde kaldılar birkaç gün.
Bu arada aşureyi de ihmal etmedik.
Herkese İyi hafta sonları...
tugbtugba 



Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...