8 Ocak 2014 Çarşamba

2014 ün gecikmiş ilk yazısı

t
2014 e girerken ve 2014 ün ilk günlerinde kah güzel sofralarda bulundum kah gezmelerde, tozmalarda, günlerde dolaştım, kah ailecek gezdik tozduk...

geriyede bu ufak resimcikler kaldı kimi sofraları çekemedim, kimi gezmelerde fotograf makinamı yada telefonumu çıkaramadım...
velhasılı kelam 2014 e girerken ve 2014 ün ilk günlerinde güzel günler geçirdik...

heleki bu hafta tüm hafta temizlikteyim, cumartesi günü hem öğle hem akşam misafirim var. 
ondan sonraki hafta da ağır misafirlerim gelecek yani geçen yılki gibi yılın ilk günleri gene evim bereketlenecek...

Madoda kahvaltı yapmayı seviyoruz biz...

Başakşehirdeki çocukların canı sıkılmıyor çünkü Babalu var :)
Babalu çocuklar için eğlence merkezi. enerjilerini atsınlar, hoplasınlar, zıplasınlar diye.. ufak ufak büyük çocuklarda bir şeyler yapabiliyor :)


Heleki küçük GoKartlarına ailecek bayıldık...

zıp zıp zıpladık :)



Harun Emir hızını alamayıp zıplamaya meyilli herşeyde zıpladı,
 trampolinde zılpamadı :)

AGD Başakşehirin Mekkenin Fethi programına katıldık..


Kumdan Mekke'nin fethi gösterisini izledik...

Bu da katıldığım sofralardan ufak ufak görüntüler...

Bu sofradaki ketenin tadına doyamadım...

Bu sofradaki baklava yedi bitirdi beni...

Bu sofradaki imamın Sarığı tatlısı çok manidar bir evde yapıldı :)
İçli köfteleri de ben açtım bu arada...
Sofradaki kiraz kavurmasına dikkat...
tugbatugba


Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...