13 Şubat 2014 Perşembe

aile kolyesi ve biz...


Aslında öyle herşeyi gönülden isteyen biri değilimdir bir şey oluyorsa olur olmazsa olmaz düşünürüm ki eğer onu çok istersem ondan imtihan edilirim diye... ki edilirim de... 
Ama bu kolyeyi çok istedim. Neden istedim bilmem ama istedim işte.  Çok istediğim için de başına gelmedik kalmadı Ya! Sonunda dün  takabildim :) 
Minik ailemi artık boynumda da simgeliyorum...


Aile Kolyesi hakkında bilgi isterseniz (bu model için)  6 isme kadar yapılabiliyormuş. Mesela 3 isimli yaptırdınız; daha sonradan kolyeye ekleme yapılabiliyormuş.  

&&&

Simge deyince aklıma geldi  aslında bu postun konusu değil ama! Bazı insanlar Alyansı evliliğin temel taşı ve simgesi olarak görür ve çıkartmaz yada çıkarttırmazlar. Sanki çıkınca büyüsünün kaçacağına inanırlar.  Karı koca böyle şeylere inanan insanlar değiliz. Böyle şeylere de takılmıyoruz. Alyanslarımızı da her zaman takmayız zaten.  
Bu arada Siz neler düşünürsünüz bu alyans meselesi konusunda ?  

2 yorum :

Unknown dedi ki...

Biz hiç çıkartmıyoruz daha bir ciddiyeti oluyor insanın sanki:/ ama günümüzde artık alyans da sadakate katkı sağlamıyor oldu evli bekar demiyor bazıları çünkü:(

tugbatugba dedi ki...

haklısın canım devir çok çetrefilli bir devir ama bence keramet yüzükte yada sembollerde değil insanın içinde...e tabii birde içinize nasıl siniyorsa öyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...