11 Mart 2014 Salı

Haruki Murakami / Sahilde Kafka


Uzun zamandır kitap postu yazmıyorum.
Sanmayın ki okumuyorum. 2013 yılının benim için kitap alanında pek verimsiz olduğunu da belirmeden edemeyeceğim...
2014 yılının ilk kitabı Haruki Murakami'nin Sahilde Kafka kitabı.
Kitap çok akıcı. Ben kitabın konusundan ziyade detaylarından daha çok hoşlandım.
 verdiği küçüklü büyüklü  bilgiler beni konudan daha çok cezbetti.
Kütüphanede geçen sahnelerden hoşlandım.
Okudukları kitaplardan bahsetmeleri ve düşünceleri paylaşmaları da benim için zevkliydi.
Bazı gereksiz sahneler yok muydu bence vardı.
genelde akıcı bir kitaptı...
Belki kültürle alakalıdır bilemiyorum...
Bir daha Murakami okurmuyum bilmiyorum...
ama adam iyi edebiyat parçalıyor bunu söyleyebilirim.
Okurken beni hiç sıkmadı... Kitabın başında öğretmenin saçma sapan bir kaç bölümünden hoşlanmadım. Sadece konusuyla değil detaylarıyla yada kelimeleriyle ilgilendim.
Oşimayı daha çok tanımak istedim Mesela.
Karga adlı delikanlının deli kanlı sözlerinden de hoşlandım.
Bunlar tamamen benim düşüncelerim olduğunu da belirtmeden edemeyeceğim sonuçta zevk ve renk meselesi :)
tugbatugba


Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...