27 Ekim 2014 Pazartesi

BİZDEN HABERLER

Yine kayboldum ara ara kayboluyorum biliyorum ama amaçsız bir yoğunluğum söz konusu... Hamileliğimden dolayı yorgunluğum da...
Blogları da çok gezemedim bu aralar... Ama ufak ufak yeniden  dönüş yapacağım inşaallah...

* Hamileliğimize gelince 24+6 haftalığım 64 kg. bu sıralar aniden kilo aldım belirlediğim hedefe 6 kg ve süre açısından da neredeyse 3 ayım söz konusu umarım belirlediğim kgmı aşmadan hayırlısı ile hamileliğimi de atlatabilirim. Aslında zevkli aylara geldik. Bebeğimi hissedebiliyorum, karnım sen hamilesin diyor, ilk aylarda yaşadığım sorunlar kısmen geçti... Sadece kıyafetlerim olmaz oldu bu sorun oluşturuyor ve sağolsun modacılar bu hamilelere modası geçmiş ürünleri giydirmeye çalışıyor ve ben bunu reddedincede kıyafetsiz kalıyorummmm. Umarım sonuna kadar da sorunsuz bir hamilelik geçiririm.
* İsim konusunu hala düşünüyoruz. Heheh cinsiyetini size söylemedim değil mi Harun Emir'in nasip olursa bir kız kardeşi olacak inşaallah. Detay ultrasona girmeden söylemek istemedim. Geçen  hafta detay ultrasona girip bebeğimizi kontrol ettirdik. Sağlık açısından teknolojinin verdiği sınıra kadar bir problem gözükmedi. Umarım bir sorunla da karşılaşmayız inşaallah.  
Yani kız isimleri arıyoruz a dostlar. 
* Harun Emir kreşe devam ediyor. Oldukça alıştı, yemek yemeğe başladı( bu yemek ve kreş konusunu  ayrıca üst başlık olarak yazacağım. Çünkü yeme problemi olan bir çok çocuk var biliyorum yalnız değilim...) ve artık ev ona az geliyor. Şu an tek derdimiz hasta olmaması için uğraşmamız  yan ürün ve de şuruplarla takviye ederek önlemeye çalışıyoruz. 
* Bu Hafta kuzenim evleniyor. Kuzenlerimle bir bahçede aynı evde büyümüş gibi büyüyünce kardeş gibi oluyor insan. Bu hafta  Kına ve nikahımız var. Haftaya da elazıgda düğün maalesef elazığa durumumdan dolayı katılamayacağım. Ama Allah nasip ederse kına ve nikaha bomba gibiyiz inşaallah. Kumaşlarımdan birisi kına için dikiliyor bile. 

*  Havalar soğudu. Bugün İstanbul fena yağmurlu ve karanlık  en azından bizim buralar böyle. Ama yinede herkese hayırlı haftalar diliyorum. Mutlu olun, umutlu olun, gülün...  canınız sıkkınsa çikolata yiyin :) sıcak bir kahve için yanına çikolatalı bir kek götürün. Bugün kütüphanenizin karşısına geçip rastgele bir kitaın rastgele bir satırını seçin ve okuyun sonra gülümseyin :) hehehe çok romatik oldu havadan havadan :)
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...