22 Ağustos 2008 Cuma

dipnot edasında



dizilerin yada filmlerin hayatlarımızdaki yerini irdeledim bu akşam. aslında aniden aklıma geldi..ne kadar da hayattn...ya istediğimizi bize veriyorlar yada bam telimizi çok iyi biliyorlar. hissetmek istediğimiz duyguları biraz abartarak verselerde istediğimizi alıyoruz hepsinden biraz biraz...

I. Seneryo;
esas kız ile çocuk birbirini sevmektedir. bir olay olur ve ayrılmak zorunda kalırlar. genelde bu olaylar seven 2. kadın veya erkek düzenler. esas kız hamiledir hamile olduğunu söylemez başka biri ile evlenir o eş ile yıllarca dost olurlar. ama yıllar sonra esas kız ve erkek yine karşılaşırlar bilen biri danamayıp ona çocuğu olduğunu söyler herşey değişir ve mutu son....

II. Senaryo;
esas kız ile çocuk zorla evlenirler birbirlerinden nefret ederler. esas erkeğin bir sevdiği vardır ya ölmüştür ya da ayrılmışlardır. tam birbirlerine alışmış iken sevmeye başlarken ya o kız ölülükten dirlir ya da sevgisi bir anda hortlar olaylar karışır bir çocuk bile çıkabilir ortaya ama ne olursa olsun AŞK yine kazanır...

III. Senaryo IV. Senaryo diye devam eder. aslında deyinmek istediğim; ne olursa olsun hep aynı konularda olsa aşkı izlemeye ihtiyacımız var onu tekrar tekrar beynimizde yaşamaya ihtiyacımız var. yüreğimizi ısıtmaya ihtiacımız var. nasıl olursa olsun Romantik komedi filmlerini seviyorum sonunu bilsem de... dizileri de seviyorum içinde aşk var ise.... onları izlerken bol sümüklü ağlamayı da seviyorum...

Ve son gözdem trt de akşam üzeri yayınlanan düşlerimin prensi adlı 24 bölümlük harika bir dizi. komik bir adı var romantik komedi tarzında koreliler çevirmiş... tavsiye ederim...
tugba

3 yorum :

KelebekGibi dedi ki...

Bu alttaki korelilerin dizisini merak ettim dogrusu yani türk kanali olmayinca, netten baksammi acaba:)
SBu arada Türkan Soray'i da severim :) Az taklidini yapmadik lisede:)

laleninbahcesi dedi ki...

Türkan Şoraya bayılırım , bu sabah türkmax de bir filmini izledim. Düşlerimin prensesinei izlemedim çok merak ettim bakacağım. Öptüm seni

Z.M. dedi ki...

tavsiye ettiğin diziyi merak ettim doğrusu canım bende bi fırsatını bulup bi göz atayım bakalım:)
(bide şu yorum göndermek için alttaki kelime doğrulama bölümünü kaldırsan sanki daha iyi olacakmış gibi geliyo canım yaa:)sevgiler tuğbacım,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...