16 Eylül 2009 Çarşamba

son davet (sanırım)

sanırım bugun ramazanın son davetini vereceğim Allah nasip kısmet ederse. dün koştur koştur eve geçtim yanımda destek kuvvetler geldi. görümcem ve kayınvalidem hemen geldiler.. biri mutfakta bana yardım ederken diğeri evimi temizledi soframı kurdular sağolsunlar. yapılacak çok şey kalmadı sabah pirinci ıslattım. iki tane fırınlık işim var onları hemen fırınlayacağım. inşaallah yüz akıyla bu akşamı da geçirebilirim. mönüyü nasipse yarına resimlerle yayınlayacağım.
geçmiş kadir gecenizi tebrik ederim. telaştan çok birşey yapamadım içten içten dua etmekten başka. umarım dualarınız kabul olur. Rabbim bir daha ki ramazana bizi en kısa zamanda eriştirir inşaallah. çok bereketli bir ay alenen Rabbim bereketini gösteriyor.
tugbatugba

5 yorum :

meleklerim ve ben dedi ki...

kolay gelsin canım,hayırlı iftarlar.

havvanur dedi ki...

hem çaılışıp hem iftar zor olsa gerek ama yaş genç olunca rabbim yardım ediyor canısı allah iftarını kabul buyursun hayırlı iftar ve sahurlar seneyede ramazana kavuşmak dileklerimle

tugbatugba dedi ki...

meleklerim ve ben; canım sagolasın :)

havvanur ablam ablam inşaallah bir an önce bir sonrakine kavuşuruz bitmeden insan özlüyor bir buruk oluyor...

çatı katı dedi ki...

emin misin? :))))

tugbatugba dedi ki...

bilmiyommm :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...