18 Eylül 2009 Cuma

SÜLEYMANİYE

dün akşam iftarda bir kaç arkadaşla birlike iftarı süleymaniyede açtık. hani cami yanında küçük dükkanlar varya süpper yemek çıkartıyorlar.. bildiğiniz gibi değil...
haftaiçi olmasına karşın çok kalabalıktı. zaten ayrıca oraya rezerve ettirmeden gidemessin gidersen ayakta kalırsın... her garsonun kendi bölgesi var eğer başka bölgeden biri ona bağırıyorsa abiii benım bölge bura diyor :)))) bizim bir kaç arkadaş geç geldi yemek istemeye garsonu çağırdık garson sen cezalısın sana yemek yok demez mi yani anayacağınız çok samimi bir yer.

ezan okundu iftarımızı yaptık çayımızı içtik. sonra yanda hemen lalezara geçtik orada da birkaç çay içtik. bol bol sohbet ettik. mehmetin toplantısı olduğu için biraz erken kalktık. ben ev geçtim.. hemen makinaya çamaşırları attım katlanacak çamaşırları katladım, ütülenecekler ütülendi. çamaşır makinesini bekledim o da bitince bir tanede daha atıp artıkgözümden uyku aka aka uyumaya gittim.

noT: BU ARALAR BLOGSPOTTA SORUNLAR YAŞIYORUM DEVAMLI KOPMALAR FALAN SİZDEDE OLUYORMU?
VE ŞU AN İTİBARİ İLE RESİMDE YÜKLEYEMİYORUM...
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...