20 Ekim 2009 Salı

biraz biraz





*dün akşam hamsileri bir güzel mısır unuyla kızarttım yanınada bol vitaminli salata oturma odasına da keyifli bir sofra sonra değmeyin keyfimize...


*ardından çay keyifleri ve bruce wılls li ve halle beryyli kusursuz yabancı filmi süper bir filmdi bence görülmeye değer ama bruce wıllsten ziyade halle nin performansı süperdi. bu arada yaşlanmış adam yahuuu...

*dün gece hava yine bayağı hareketliydi şimşekler çaka çaka bir hal oldu tabiiki bonus olarakta gök gürültüsü tırsmadım değil...

* Ateşi Yakalamak süper gidiyor yeni yaşam şeklime bayıldım az dizi çok yaşam nasıl ama :P

* bir kaç kitap daha gözüme kestirdim ilki göçebe stephane meyer den ikinciside İçinde Aşk Var kitapçıya gidince ben başak kitaplara saldırıp bunları unutmazsam sıradaki kitaplarım bunlar olacak tabiiki kütüphanedeki bazı kitaplarda beni oku oku oku diye bağırıyar ammaaa

* bazı mağzalarda indirim varmış annemin yalancısıyım ben. özellikle defactoda bu aralar ona takmış durumdayım da...

bugunde salı sendromuna mı girsem acaba !
bugünkü şarkım ammannn döne döne döneeee yar geliyorrrr :P
of çok gıcığım evettttttttt biliyorummm :PPPP

tugbatugba

10 yorum :

Dengesiz Terazi dedi ki...

bugün pek çok yerde gördüm balık cnm çok çekti eşime söyleyeyimde gelirken alsın bari:))

afiyet olsun sizede.benimde çok keyif aldığım analrdır eşimle yenen yemek ve dvd keyfi:))

fatma dedi ki...

bende akşam arkadaşlara hamsi yemege davetliydik aynı senin hamsiler gibi süperdi burdada gök gürledi bende tırstım

Disalce dedi ki...

bende dün akşam hamsi yedim..ama buğulama...iyiki çıktı şu hamsi.çok severim..

çok keyifli bir yazıydı...zevkle okudum...

öptüm canım seni...

tugbatugba dedi ki...

oo sende bendensin reyhancıgım...

fatma; dün herkes hamsi yemiş sanırım :))

disal; yeni çıktılar ya süper tazeler canım yaa. aslında kocacım sevmez küçük balıgı o büyükçüdür ama bana jest yapmış en sevdiğim balıgı almış:)

Adsız dedi ki...

afiyet olsuuuuun yağ olsun et olsun :P:P
ya sorma benim de ağzıma bir şarkı takıldı 2 gündür "yanayım yanayım ateşlerde yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım" :P:P:P
diyip diyip duruyorum ya..
nesse şekercim görüşürüüüz..
ilkay.

tugbatugba dedi ki...

ahhahahh neyse ailenin ek delisi ben değilmişim dimekki :)))))

havvanur dedi ki...

hamsiler pek iştah açıcııı bnm büyük zıpaaa balık yimeyo gızz:((o yüzden sizler yapınca görüntülerde nefsimi körlüom ev kokuyomuş:)))

Pembe Tatlar dedi ki...

Ooo canım süpersin ya bende çok severim hamsi tavayı afiyetler olsun...
Bu arada yazın gerçekten çok güzelll

Stil Direktoru dedi ki...

muhahah deli kız ya ne diyor bakayım dedim ne alemsin ya

tugbatugba dedi ki...

havvanurcugum hakketen evi gerçekten kokutuyo heleki hamsi ama ben pişiririken ful cam açtım aspiratörde fulldaydı birde giresun tavasıyla az yağla pişirdim öyle kokmadı. büyük zıppada benden bende her balık yimem...

pembe tadlar canım bende içime sinerek rahat rahat yedifim tek balık hamsidir... biraz zahmetli ama (koku açısından)
bu arada teşekkür ederim şekerim o senın güzlliğin...

stil direktörü alemim demi kıs açılım yapıyorum kendi penceremde aslında dahada açılcamda tutuyom kendimi eş var dost var isleyen :PPPP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...