5 Ekim 2009 Pazartesi

geldim yahu



işte geldim burdayım ben bu işte ustayım diyesim geldi içimden :)))
çıldırdım mı ne ettim :))))

hafta sonum pek de iç açıcı geçmedi yani oraya gittim buraya gittim demeyeceğim sizide yormayacağım bugun. aslında bütün gün evde ev işi yaparak ve kitap okuyarak geçirdim... new moon bitti şimdi tutulmayı okuyorum onunda 1/3 bitti zaten.. şiddetle tavsiye ederim... iyice kaptırdım kendimi yalnız. bakmayın benim yaşıma acayip hayal peret bir insanım... hatta gece kalktım baktım kitap hakkında yazmaya çizmeye başlamışım replikler havada uçuyo :)))) ahahah ne güldüm kendime... ev bayagı bir almış başını gitmişti onu yarı yoldan döndürdüm iyice bir temizledim.. işte böyle..

herkese hayırlı haftalar diliyorum...

8 yorum :

havvanur dedi ki...

he gez gez nereye kadar demii azcıkta evin tadı çıkmalı kitapkurdum hayırlı haftalar ve mesailerin olsun cicim

Z.M. dedi ki...

sen geldin hoşgeldin,bende geldim ama daha toparlayamadım kendimi:)
hala ihtiyaç duyuyorum ayaklarımı uzatıp sesizce kanepede uyuyakalmayı:P

fatma dedi ki...

ah tugba o kitapları birde ben okuyabilsem önceden bir kitabı çok begenirsem bir gecede bitirimdim sabaha kadar otururdum ama şimdi nerde çocugun olmadan kitaplarını bolbol oku sessizligin tadını çıkar

çatı katı dedi ki...

bizim evide bi yarı yoldan döndürseneee :P

Adsız dedi ki...

:P ayyy ben de aynı anlattığın gibi bi hafta sonu geçirdim cuma eve girdim pazartesi sabahı çıktım :D neyse evde oturmak da güzel boşver evi bu kadar özleyen biz çalışan hatunlar ara sıra böyle eve hapsetmeli kendini :D ilkay

Unknown dedi ki...

tam ev hatunu olcak kızsın hee kocan kıymetini bilsin hee :))

Dengesiz Terazi dedi ki...

kitapkurdu tuba:)) bende eskiden çok okurdum senin böyle okuduğunu görünce gene ilham perileri geliyor.:))

aslıdna şeyde düşündüm okudugumuz kitapları karşılıklı değiştokuş yapabilirz.böylece hem kitabımız değerlenir hemde sanaldan reele bir adım atarız:))

tugbatugba dedi ki...

havvanur: evt ablacıgım haklısın da evde oluncada oturulmuyor ki devamlı iş çıkıyor :P

zm: kıs sen nirdeydin hoşgeldin sefalar getirdin toparlan toparlan hadiiii...

fatma: fatmağıcım sanırım bu düşünceni kafamın bir köşesinde taşıyacağım... bende taktım mı böyle deli gibi okuyorumişte :)

çatı katı: aa cnaım benım istediğin döndürmek olsun hemen kış kışlarım :P

ilkay ablam: haklısın abla yaaa da evdeki iş bitmiyo insan daha çok uyus oluyor :P

çilekli süt: hee canım hee tam benlik ev hatunlugu :))

dengesiz terazi: aslında ban kitap kurdu denemez benım kitap okumalarım tamamen dönemsel bir kaç hafta soınra bakmışsın ben kitabı felan atmışım kenara...
evet güzel bir düşünce olabilir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...