9 Aralık 2009 Çarşamba

tembellik yaptım demi...

of yazdım yazdım silindi :( gıcık oldum haaaaa neyse efendim sil baştan başlayalım tekrardan... - bayram güzel geçti... ilk iki gün akraba ziyaretleriyle geçti... üçüncü gün kendimize kusana kadar film izleme limiti verdik... adını bile hatırlamadıgım bir sürü film izledim... 4. sabahı bu olay bir kapanış filmi ile devam etti... en son kanlı hesaplaşma diye bir film izledik süper ötesiydi... film jackıe chan filmiydi ve adam tarzını aşmış ama bu tarz bile süpper yakışmış... bayramdan sonra çok yakın bir dostumu görmeye iş yerine gittim orada harika bir kahvaltı yaptık... resimler bende değil maalesef buradan sesleniyorum resimler neredeeeeee.... bol bol dedikodu yaptık kale alışveriş merkezinde birazcık gezdik sonra dedikodulara devam ettik :) güzel bir akşamdı... geçen perşembe günü engelliler haftasıydı bildiğiniz üzere bizim ailemizde de engelliler mevcut... hatta mensup oldukları bir dernekte koroları bile var... bu perşembe de korolarının deposide alışveriş merkezinde konserleri vardı.. çok güzel bir konserdi... yengem korodoki hatunlardan biri heps,inin ayrı ayrı sesleri süper bu arada... konserden bir kaç görüntü ve ekleyebilirsem video...





programdan sonra amcamları yemeğe davet ettim güzel bir akşamdı..
mönüde
mantılı nohutlu mercimek çorbası
kurufasülye
pilav
mantarlı kırmızı biberli et sote
pancarlı havuç salatası
tatlı olarak da bayramdan çıktıgımız için şekerpare...
ve işte soframız... diyorum ama resimler yüklenmiyor... resimleri düzelince yükleyeceğim...

kurs çok güzel gidiyor b,r iki iş bitirdim bunlarında resimlerini sistem düzelince yükleyeceğim...

pazartesi akşamı mehmetin bir arkadaşına yemeğe davetliydik...
mönüde;
tavuk çorbası
barbunya
peynirli börek
pilav
patates püresi
tas kebabı
yeşillik salatası mevcuttu
tatlı olarak
el açması baklava
ve kaymaklı ayva tatlısı
bol köpüklü birde bulgaristan kahvesi içtik yanında çikolatayla birde tatlı sohbet olunca deymeyin keyfimize...
bu arada ben bulgaristan kahvesine bayılırım bol köpüklü telvesi hemen eriyor acayip süper oluyor...

ah birde şu resimler yüklense ...
tugabtugba

tugbatugba

5 yorum :

fatma dedi ki...

tugba nerelerdesin bizi çok ihmal ediyorsun iyi olmana sevindim

havvanur dedi ki...

oj geldin beyaw bnd nerdesin yazayım die akşam aklıma geldi sora unutmuşum açma arayı çok özlüoz

Pembe Tatlar dedi ki...

Aynen canım sen nerelerdeydin???

Herşey gönlünce olsun...

laleninbahcesi dedi ki...

vALLA TuĞBA İŞ ÇIKARDIN ŞİMDİ, BEN bULGARİSTAN KAHVESİ NE DUYDUM NE İÇTİM, NERDE BULCAM ŞİmDİ HEHEHEH.

tugbatugba dedi ki...

bulursan haberim olsun abla bende arıyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...