8 Nisan 2010 Perşembe

bu post sondan başlayan bir postttur
























Tamam dayaklığım biliyorum hakketen her cezayı alabilirim tek ayak üstü durup aynı anda amudada kalkabilirim.
deneyeyim mi!..
bayagıdır yazmıyorum biliyorum olmadıgım zamanlarda hayalet gibi vakit buldukça girip günceleşen blogları kısa kısa okuyup kaçış durumundaydım. ama sanırım artık geldim...
bu süre zarfında bir adet bursa maceram, piknik olayım, fakülte sınavlarım ve aile toplantılarım oldu... hepsini yavaş yavaş anlatacağım.

kısa kısa geçersek;
* bu arada resimler aydın izmir turumuza ait. resimler sondan başa dogru gidiyor. boş sofradaki silip süpüren xler eşim ve eniştem :P
* yeni iş yerime alıştım çok şükür ama hala çok fazla yoruluyorum. işleri toparlayamadan yabancı ortak geldi ve herşey yarım kaldı. suyum çorbam neyim varsa çıkıyor.
* şu sıralar arapçayı ilerletmediğime daha dogrusu ilerletemediğime çok hayıflanıyorum çünkü şirketin ortaklarından biri libyalı ve türkçe bilmiyor adamı bugun yolladım ve anlaşana kadar göbeğim çatladı türkçe ingilizce arapça birbirine girdi.. özel ders alıp ilerletsem mi ne etsem...

* kore dizileri daha dogrusu tüm dizi olayım bu aralar rafta... diyorum ya yoruluyorum eve gidip yemek yiyip cuppa yatak olayındayım.

şimdilik benden bu kadar gedim gelkdim daha kaçmam ama birazcık ağır ilerlerim genede..
özledim yazmayı sizleri...
tugbatugba

3 yorum :

serrose dedi ki...

kacaaak donmussun :D
bir daha yok bu kadar izin haberin olaaa

Unknown dedi ki...

İşin hayırlı olsun canım, dil öğrenme şansın varsa tabiki ilerlet sen zeki kızsın, azimlisin de, yaparsın inşallah..

Unknown dedi ki...

Bu arada fotoğraflar harika tatiliniz hakkında daha detaylı bir post bekleriz :P Tavsiye edeceğin yerler, yemekler vs. gibi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...