12 Nisan 2010 Pazartesi

SAKİNİMM BİRAZ SESSİZ

Ne güzel şarkıydı o şarkı sakinimm biraz sessiz ama yorgun değilimmm diye başlardı demi...

hakket sakinleştim...

aşağıdaki yazıyı ben yazmadım zaten..

şu an hanım hanımcık oturuyorum zati ben..

bugün yOgun bir gündü.. kur bir indi bir çıktı az daha çekim yazılıyordu kur yüzünden... bankalarda düşük veriyor kuru vala çingene gibi bankayla çata çat pazarlık yaptım :D



neyse efem bugunlük işlerim toparlandı.. yabancı ortak gitti gideli de buralar süt liman o yüzden verimli birşekilde çalışabiliyorum...



hafta sonumuz güzel geçti...

c.tesi ben biraz ev bark toparladım. mehmet gelince de mehmetin yakın bir arkadaşının evine ziyarete gittik.. kendileri bugun askere gitti. Rabbim hayırlı bir şekilde yapıp dönmesini nasip eder umarım. c.tesi dönerkende bağıra çağıra şarkı söyledim arabada ohhh bir rahatladım ki sormayın ama bunu mehmet için söylemek zor olur galiba :P



pazar günü çok güzel bir masada güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra ikimizde gazete başına daldık. iki haftadır habertürkün gazetelerini okuyoruz hafta sonları bence güzel hem bipppppppli resimler neyim de yok yani rahat rahat okuyabiliyorsun...

ondan sonra çatalca yollarına düştük bayagı sogulktu ama mangal ugruna herşeyi yaparız. biz ki uludağda mangal yapmış adamlarız :)) hee ben size bursa anılarını anlatmadım demi neyse bir dahaki yazıya...

der ve kaydı yayınlayamadan işten çıktığım için bir ertesi günden herkese merhabaa ahaha ne dengesizim yahuuu :)

efem ne demiştim güzel bir hafta sonuydu gelecek hafta sonuna da bir sürü plan program yaptım bakalım artık hangisine uyacağız belki üşenir evde yatış yapar kusana kadar film izleriz...
herkese iyi haftalar :))

tugbatugba

5 yorum :

nehircce dedi ki...

Canım sana da iyi haftalar yorumun için teşekkür ederim.Ben ne zamandır uğramamışım sana kaka nehircce baktım bir sürü yazı kaçırmışım üzüldüm..kocaman öpüyorum seni...

tugbatugba dedi ki...

NE DEMEK CANIM BENIM BENDE UZUN ZAMANDIR UGRAYAMADIM HENUZ GELDİM TAZE TAZE YAZIYORUM :)

bir güzel çift dedi ki...

Sakin olmak lazım ama aahhh ahhh :)) güzel geçmiş haftasonu,daha nice güzel günlere inş...

tugbatugba dedi ki...

SAGOLASIN CNAIM BENIM :p

Unknown dedi ki...

Kız Bursa'ya biz de gidiciz anlatta bilelim orayı nerelere gidilir nerelere gidilmez filan :) Lezzat duraklarını da anlat hemi :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...