30 Mart 2012 Cuma

Anne Ben Nereden Geldim?

Ay sonuna bir kala okuyup beğendiğim bir kitabı paylaşmak istedim.
Anne Ben Nereden Geldim? geçen haftalardaki fatih gezimde almıştım hatırlarsanız. Bir elimde kitap  Harun Emirle koşuşturuken  sonunda bitirebildim.
biziğm için biraz erken ama genede tedbirli olmak lazım...
kitabın dili çok çok akıcı. hatta bazen ya bunuda mı anlatıyor ne kadar basit dyorsunuz ben bunu çocuğa anlatabilirim ya da bilmesede kaybı yok sonra bir kilit birşey söylüyor yazar,  ahanda diyorsun buldum işte doğru anlatım budur.ben beğendim içerisinde çocukların cinsel anlamda sorabilecekleri  nerdeyse herşey mevcut. ve bu kitapla analdım ki çocuklara ne kadar şeyi açık ve doğru anlatırsan çocuklar için o kunu o kadar normal ve aşılabilir olur... ee sonuçta adam pedegog biliyor birşeyler demiii :))))
Teşekkürler Sn. Ali Çankırılı
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...