14 Mart 2012 Çarşamba

gecikmiş bir post



9 Marttaki postun devamı aslında bu...
özel günlerde kutlamak için insanlar pasta yaparlar... ben kutlamak için pasta yapmam... çünkü eşim çok fazla hoşlanmaz... ondan ziyade ona baklava yapın, un helvası kavurun yada istediği şeyi yapın daha mutlu olur...
baklava açamıyorum maalesef...
bende özel günler de ya un helvası kavururum (ki un helvası deyip geçmeyin beğendirmek çok zordur eşime...)
yada  sevdiği başka bir şeyi yaparım..
ben de sabah erkenden kalkıp Harun Emir uyurken portakal ağacından aldığım sütlaç tarifini uygulamaya karar verdim sonuç gayet iyiydi. eşimde mutlu oldu e önemli olan da bu değil mi :)))

ben mi nasıl mutlu olurum  profiterol kafidir :))))
bir çikolataya bile  kanarım :P

tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...