8 Haziran 2012 Cuma

oradan buradan şuradan

yatakta kitap okumayı seviyorum fakat Harun Emir de bizim odada olduğu için ve bizimle birlikte aynı anda uyuduğu için yatakta kitap okuyamıyordum. sonunda bu ışığı aldım rahat ettim :))

Eşim temizlik sektöründ.e daha evvel bahsetmiş miydim. bu yüzden temizlikle ilgili hiç alışveriş yapmıyoruz. geçen bu aleti getirmiş. kendisi hem hava temizleyici hemde oda kokusu makinesi. dıscover marka olan makinayı bir kaç gündür kullanıyorum gayet memnunum.

pepee yi kim bilmez. bizde pepeeciyiz. daha doğrusu yarı pepeeci yarı pokoyocu. pepee dergisini seviyorum. her ay da almaya çalışıyoruz. Harun Emir'in yaşı için biraz büyük olsa da sayfalarını karıştırıp mutlu oluyor. beraber sayfaları karıştırıp sohbet ediyoruz. bende anne bölümünü okuyup bilgileniyorum. 

ahhh dondurma aşkımı bilmeyen var mııı.. varsa ahanda duyun çikolata ve dondurma için herşeyi yaparım. carte dorun yeni ürünü karadut aşkı süper birşey tam benlik...
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...