15 Haziran 2013 Cumartesi

Başakşehire Metroylada gittim YA!

Başakşehire metroyla gittim ya gözüm açık gitmez artık. Dün öğleden sonra itibari ile Başakşehir metrosu kullanıma açıldı. Artık ulaşımlarımız daha da kolaylaşacak bunun için mutluyum Başakşehirde ki metro durakları bana biraz uzak ama olsun orayı da hallederiz inşaallah...

Dün annemle Forum İstanbul kuşatması yaptık bir kaç ihtiyacım için oradaydım. Eşim de anneme arabayı bırakıp  metroyla geleceğini söyleyince yeni metro hattını denemek için fırsat çıktı ortaya :)
Metro aksaray- esenler hattından daha hızlı 23 dakikada Başakşehir Metrokent durağına gelebildik. yaşasın metro:)
işte benim objektifimden yeni metro...




tugbatugba
 

2 yorum :

SEVECEN dedi ki...

NASIL MUTLUYUM ANLATAMAMMMMMM

tugbatugba dedi ki...

:) haklısın herşey artık daha kolay.
bu arada ben senın bloguna giremiyorum :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...