12 Haziran 2013 Çarşamba

internet alışverişlerim...

Bu aralar interneten o kadar alışveriş yaptım ki yalnız blogumu fazla ihmal ettiğim için ancak bazı alışverişlerimin resimlerini çekebildim.

Çoğunlukla Harun Emir için alışveriş yapıyorum. Pijama eksiği olduğundan  yaza girmeden alıvereyim dedim. Markafoniye Gammino kampanyası çıkınca kaçırmak istemedim. ürünleri beğendim yumuşacık tam çocuklara göre. bir kaç takım daha aldım kısa kollu, kapri tarzında resimdeki takım şu an ki mevsim için uygun olmayınca kışa kaldı :)


Aldığım ürünlerimden biri haşema tesettür mayo.  bu modeli  yelekli olduğundan tercih ettim. fiyatı da gayet uygundu.  
Ayakkabıyı turuncu tabanlarına aşık olup aldım. çok rahat da olunca bonus oldu :)
haşema modelim.


Takımı yenimoda.com dan aldım. bu siteye uzun zamandır üye olmama karşın hiç alışveriş yapma fırsatım olmadı. Ulaşımları gayet güzeldi ürüne de bayılmadım diyemem...

Morhipo.com dan yaptığım alışverişlerden biri  de yine Harun Emir için... ev ayakkabısı ihtiyacımız çıkınca bu modeli tercih ettik...
tugbatugba
İnstagramdan takip için : tugbayugba

1 yorum :

Zeynep Sudem dedi ki...

Tatlı oğluşunla iyi günlerde güle güle kullanın.Oldukça verimli bir alışveriş olmuşa benziyor..Babaya bişi yok:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...