28 Nisan 2014 Pazartesi

İzlediğimiz Çizgi Filmler




          Hazır çizgi filmlerden açılmışken. Harun Emir şu sıralar neler izlediğimizi yazmak istedim. Her çocuk yaşına ve dönemine göre bazı çizgi filmler izler. Maalesef keşke çok izlemeseler ama metropol çocuklarının yapacak pek bir şeyleri yok. Hele ki hava kötü olduğunda. Biz ailelere düşen görev de sanırım çocuğumuzun neler izlediğini kontrol etmek. Bu da beraber izlemekten geçiyor. Ben ve Harun Emir koltuğumuza yayılır bazen mısır patlatır anne oğul çatır çatır çizgi filmlerimizi izleriz. Bazen çizgi filmde olan şeyler hakkında konuşur bazen de olayları yaşamımıza almaya çalışırız.

Bazen Mine'nin hayalleri beni korkutsa da. Canım kardeşim güzel bir aile çizgi filmi hele ki Galip benim favorim.


 
Harun Emir'in Tom ve Jeryy' yi izlemesi aslında hoşumuza gidiyor.  Bu kadar çizgi filmin arasında bunu sevmesi de bizi mutlu ediyor. Böylelikle ailecek çocukluğumuza dönüyoruz. Bazen eşimle sahneleri birbirimize hatırlatıp gülüyoruz.
Mıckey'nin evi. Harun Emir büyüdüğü için olsa gerek az biraz  Disney junıor kanalına doğru kaymaya başladık. Mıckey' in evi de güzel bir çizgi film.


Favorilerimden biri. Hele ki şarkıları ve ses tonu yok mu. Evet itiraf ediyorum ben bu çizgi filme bayılıyorum. Harun Emir mi? evet o da seviyor :)


Bu nereden çıktı demeyin. Harun Emir'in en sevdiği çizgi filmlerden biri. Prenses Sofıa.



Can örnek çizgi filmlerden biri. Aile toplantısı kavramını Can'dan öğrendik. Oturup birbirimize görevler veriyor sohbet ediyoruz.
Her çocuğun bir dönem sevdiği çizgi filmler arasında geliyor Cailluo. Yiğenim büyürken de izliyorduk bu çizgi filmi. Evde baba çorbaya kadar yapıyor maaşallah. Bir bal kabağını alıp 'Hımmm ben bundan güzel bir çorba yaparım' repliği hala kulaklarımda :) Türk erkeğine pek uymayan bir baba figürü ama... Yine de seviyoruz Cailluo seni. Harun Emir'in kreşe gitmek istemesinde büyük rol oynadı. Kreş arayışındayız bu arada.    
Dr. Mcstufinnis Hayal dünyasında oyuncaklarla konuşan ve oyuncakların doktoru olan küçük bir kızdır. Kırılan ve tamire ihtiyacı olan oyuncakları arkadaşları ona getirir ve o da tamir etmeye çalışır.  
Aklımıza bunlar geldi. Peki sizler nerler izlersiniz?
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...