11 Eylül 2014 Perşembe

Aynı Yıldızın Altında

Bu aralar cümleten aynı filmi izlesek de bir tanıtım postu da benden gelsin ahhaha reklam postu gibi sıraya dizildik :P

Seri kitapları seven ben Uyusumsuz filmini beğendiğimi söylemiştim değil mi! 
Bu filmde de uyumsuzda ki  aynı oyuncular (uyumsuzda abi/kardeş olan oyuncular) oynuyor. Filmi ilk açtığımda yahu başka oyuncumu kalmadı üst üste adamlara film çevirtiyorsunuz desem de iyiki de aynı oyuncular oynamış olarak bitiriyorum filmi. 
Ve son cümlem yahu niye ben bu kitabı okumadım ah tugba daha çok kitap okumalısın cümleleri ve keşkeleri ile yolculuyorum...

Aslında filmin ana teması yaşamak ile alakalı... vakitsizlikle de, Sevgi ile de, ailelerin yaşadığı umutsuzluk ve de umutla da... İki gencin yaşama tutunması ile de ya da hastalıklarını kabullenip öleceklerini bilmelerindeki yükle de... Son arzularlala da alakalı... Aşk İle de... ve böyle devam eden ve aslında bu filmin bir çok ana temasının olduğunu düşündüğüm odacıkları da var. 
tugbatugba


4 yorum :

Unknown dedi ki...

ben de izledim bu filmi ve beğendim.. The Wolf Children Ame and Yuki (Kurt Çocuklar) çizgifilm ama bunu da beğendim tavsiye ederim bacım.. İlkay

tugbatugba dedi ki...

tavsiyeni aldım bacım izleyeceğim wolflu filmi sevdiysen çizgi filmin konusuna benzer a werewolf boy var güney kore filmi tavsiyene tavsiye edeyim :P

Pembe Kreasyon dedi ki...

Bu filmi merak ediyordum sonra adını unutmuştum ve sen de buldum :)

tugbatugba dedi ki...

Aradığını bulmana sevindim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...