20 Ağustos 2008 Çarşamba

GELİBOLU 2

hamzakoy sahilinden görüntüler

burası bayraklı baba.

düğün bitince ertesi günün akşamı mangalımızla birlikte kendimizi hamzakoy sahiline attık. çocuklar eğlendi ben köpeklerden kaçtım :))) ( bu arada kendimi bildim bileli köpekleden acayip tırsıyorum daha korkumu yendirecek bir baba yiğit çıkmadı. kim varsa önümde çekiştiriyorum. )

akşam hamzakoy sahilinden dönerken.

Elif Berra nın salıncak keyfi.

Güzel bir akşamdı. mangalımızı yaptıktan sonra bir ev molası verip direkt gelibolu merkezdeki sahile attık kendimizi. biraz yürüyüş yaptık. çocukları salıncağa bindirdik. biz kendimiz çarpışan arabalarda boy gösterdik. bende şimdi yeni şöfer olacam yaa cakas ata ata çarptım millete :)))) annem bizi fotograflarda yakalayamadı tek rakibim THY kahretsin :))))))))) öyle yorulmuşuzki eve kendimizi zor attık tabii ben gene sokaklardaki köpeklerden kaça kaça geldim. sanki herkesi es geçip köpek gelecek beni ısıracak. maşallah büyüdüm ben kocaman kız oldum :P ama korkuyorum işte ne yapayım. Piri reisin heykeli mevcut. piri reis geliboluluymuş. bir de merkezde müzesi bulunmakta. ama girmek nasip olmadı inşaallah bir dahaki sefere.

merkez sahildeki parkta olan piri reis heykeli.

mis gibi çipuralar.

aslında niyetimiz çok kalmadan gitmekti ama sagolsunlar öyle ısrar ettilerki bir de balık yiyin öyle gidin diyince kıramadık. hele bir de işin ucunda çipura varsa gitmek olur mu hiççç :))
ertesi akşam üzeri bu sefer bahçemizde cız bız balık olayına giriştik. tabii bana gene rahat yok bu sefer kediler başıma bela oldu balığın kokusunu alan geliyor alan geliyor :) ben arada kovalıyorum tırsa tırsa şey kem küm onlardan da tırsıyorum da söylemesi ayıp :PP (ne biçim kızım yaaaaa) millet benimle dalga geçiyor. kovalama gene gelecek diyorlar kimse istifini bozmuyor. o akşam düğün cdlerini izleyip birbirimize güldük. güzel anılar olarak ölümsüzleştirdik anlarımızı. yaşlandığımızda izleyince bir tebessüm alacak yüzümüzü...
öğlen otobüsümüze bindik. istanbul yolunu tuttuk. sarozda deniz bir harikaydı içimi geçire geçire istanbul yolunu tuttum ... maalesef denize giremedim... ama o güzelllikleride görmek güzeldi... istanbulu çoook özlemişim... umarım bu şehirde yaşlanırım... bu şehirde ölürüm...

ve oradan buradan;

- bu hafta cumartesi ehliyet sınavım var. pazartesi de sürüş derslerine başlıyorum.
- Ablam umreden geldi Berrayı annesine teslim ettik sağ sağlim.

- havuzu bu aralar boşladım özledim ama gene devam etmeli.

- İstanbulu da bir bogazdan kolaçan etmeli özlemiştir o da beni.

- kahvaltı adetim yoktur. sabahları kahvaltı yapmam. ya bir fincan sütlü nescafe içerim yada çay vars çay böylelikle şekerimi dengelemiş olurum. öğlenden sonraya kadar da tık olmaz. aslında iyi bir adet değil mesela erkek kardeşim bu konuda bayagı şikayetçi.

- ehü ehüüü af geliyormuş afff yıllardır bekliyorum yahuuuu.

çok konuştum gene aslında bir kaç tane de dugusal mısra döktürü verem dedim ama...
aslında lisede yazdığım 2lik geldi aklıma duramıcam dökülecek dilimin ucunda istesemde istemesemde...

Bir tufan-ı seldirki kalbimdeki yara
Kalbi nalanımı zehirledi de gitti