12 Ekim 2008 Pazar

yazdım sildim geldim gittim geldim mi acaba derken yazıverdim...

Kayboldum...
kaybolmuşluğun kayboluşuyla sessiz sedasız kimselere görünmeden buralarda dolaştım.
sayfayı bir açtım bir kapadım bir açtım bir kapadım ve bu binlerce kez tekrarlandı...
yazamadım...
nasibimde yazmamak varmış meğersem dedim ve sustum
bir ramazan ve bayram geçirdim
üstüne de bir kaç hafta içtim...
tekrar açtım tekrar kapadım tekrar .. derken yine devam etti...
şimdi buradayım
yazıyorum...
bazı bazı yine hayat hesabı yaparken hissettim kendimi kapattım yine tüm dosyayı fırlattım bir yerelere...
ah benim planlı yaşama isteğim bir gün beni öldürecek... diyip son noktayı da koyuverdim....
bu yazı sonunda silinecek mi bilemiyorum ama yazıyorum düşünmeden...

bir özet geçmek gerekirse;

_ eve hala alışamadım insan çalışmayınca benim bildiğim uyurdu onu da günlerdir yapıyorum canım sıkıldı kitap da okuyorum ondan da sıkıldım başka uğraşlar bulmam gerekiyor ama ne??? bir kaç tavsiyeye ihtiyacım var sanırım....

_ iş başvuruları son hız devam ediyor. ince eleyip sık dokuyorum cvmi heryere yollamaktansa orayı ıncık cıncık edip öyle yolluyorum. bu konuda ne yapmam gerekiyor bir tavsiye daha...

_ buralardan ayrı kaldığım sürede bir çok davete gittim. bolca misafir ağırladım. tabii bu bayram için de geçerli...

böyle devam etti işte...

bugün iki güzel insanla tanıştım. onlarla yemek yiyip sohbetler ettik. uzun bir yürüyüş yaptık. yağmurun yağmması da bir hikmetti doğrusu.

acaba beni harekete geçirecek bir formulünüz var mı lale ablaya mı danışsam onun yaşam enerjisine hayranım...

şimdilik benden kısa kısa bu kadar...
tuğba

4 yorum :

zehra dedi ki...

dılerım kısa surede gonlunuze gore bır ıs bulursunuuz

Unknown dedi ki...

Bu kadar ara verme ama yaa ;) Yaz herşeyini aç biraz kendini yazdıkça yazasın gelir paylaştıkça paylaşırsın ve kendini çok daha iyi hissedersin emin ol canım.. Kendine iyi bak..

laleninbahcesi dedi ki...

hehehehe lale abla bayramı hasta geçirince 10-15 gün kadar uzak kaldı blog dünyasından. Şimdi kış geliyo hava serinliyo ya , daha bi diri daha bi enerjik olcaz Tubacım, sinemalara yeni filmler gelicek, bi sürü yeni kitap çıkıyo. OOO sen motive olmuşundur bile

tugbatugba dedi ki...

olmam mı abla birde şu erken kalk ma olayını halledebilsem. günü yarısını uyuyark geçiriorum da! :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...