20 Mayıs 2009 Çarşamba

balıklar, ev ve annemler geldi

Eyvah Balıklar!
Annemler gittikten sonra evdeki balıkları tamamen unutmuşuz... balıklar açlıktan taşları tıkır tyıkır tıkırdatsalar da ne benım ne de furkanın aklına gelmedi aç oldukları gelmedi. sadece babamın geçen akşam ki telefonuyla hepimizin köşeli jetonları bir anda trinkkk etti. balıklar yemleri alabilmek için birbirlerini falan ezmeye başladılar çok üzüldüm doğrusu... özür dilerim balıklar...

Ev Telaşı!
Ev telaşına düştük bir ayımız kaldı ve biz hala bir ev bulamadık en kısa zamanda bir ev bulmak zorundayız...

Veeee!
Annemler sonunda geldi. ohhh bir rahat nefes aldım. evde birileri ekik olunca hiçç rahat edemiyorum...

Dipnot;
Otobüste durumlar pek iç açıcı değil... ya gelmiyor yada geç geliyor. geçen akşam 45 dakika beklememe ragmen gelmedi... tekelinde yaaa istedii gibi kullanıyorlar... hadi tuba az kaldı bir ay sonra rahatsın inşaallah...

2 yorum :

zehra dedi ki...

ayyy yazık balıklara uzuldum sımdı ya

tugbatugba dedi ki...

zehracıgım inan bende çok üzüldüm
:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...