15 Mayıs 2009 Cuma

hafta sonunun ucundaykennn



genelde otobüste ders çalışırım... sabah sabah ticaret hukuku da pek iyi gitmiyor ama neyyyse...
bugun canım ders çalışmak istemedi. cama başımı yasladım uzaklara doğru bakakaldım... virajlara aldırmadan yolculuga devam ettim. içten de bir mrıltı geldi oturdu yüreğimin bam teline... çook eskilerden bir mırıltı...

gelll gelinim gönlüme gel senden başka yar sevemem gel gelinim sevgimi gel bu yüreği başkası çözemez... kenan doğulunun çok eski bir şarkısı. gelene kadar mırıldadı durdu içimde bir kadın...

sevgimi yücelttin
gülüşüme layıksın artık
Gel bana var bana melodim
Olacaksın gelinim

Güneşimi hak ettin
Sewgime layıksın artık
Gökyüzü gözlüm uzan bana
Seni ister kaderim

Gel gelinim gönlüme gel
Senden başka yar sevemem
Gel gelinim sevgime gel
Bu yüreği başkası çözemez

sevgimi yücelttin
gülüşüme layıksın artık
Gel bana var bana melodim
Olacaksın gelinim

güneşimi hak ettin
sewgime layıksın artık
Gökyüzü gözlüm uzan bana
Seni ister kaderim

Gel gelinim gönlüme gel
Senden başka yar sevemem
Gel gelinim sevgime gel
Bu yüreği başkası çözemez

Telli duvaklı gelinlikler
Görmedi hiç böyle taze
Dualar ediyor bebekler
Kavuşmalı bak bu bedenler

Gel gelinim gönlüme gel
Senden başka yar sevemem
Gel gelinim sevgime gel
Bu yüreği başkası çözemez

annem ve babam bu hafta sonu çanakkaleye firar ediyor. ev benle furkana kalmış durumda. furkan evde kalmak için beni bahane etmiş. ben ablamı yalnız bırakmayayım demiş. akıllının kimbilir ne planları var. velhasılı kelam bu hafta sonu ne muzurluklar yapsam acabaaa... bende mi firara çıksam....

not: otobüs halkı çığlıklarımı duymuş bugun güzel bir yolculuk geçirdim vesselam...

tugba...

4 yorum :

Z.M. dedi ki...

otobüste edrs çalışabilmek oldukça süper bi başarı tebrik ederim öncelikle:)
bide bu mırıl mırıl mırıldanmalar oluyor arada hepimize,en çok mırıldandığım şarkının devamını hatırlayamadığımda kendi uydurmasyon cümlelerime takılılrım ben:)

bir demet feslegen dedi ki...

Hiii bayılırım bu şarkıya.. Bilir misin en eskisi vardı onun, Bugünüm sensiz geçti..diye..

tugbatugba dedi ki...

eh seninki de güzelmiş. sen yine uydurmasyon takılıyorsun ben takılmş plak gibi inat edip hatırlamaya çalışıyorum tum gün olmadı hemen kendimi nete atıp devamını arıyorum cümlelerin...

tugbatugba dedi ki...

edacığım hatırlayamadım yaa ama kesin biliyorumdur kenan doğulunun şarkılarını çok severim çünkü... en kısa zamanda dinleyeceğim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...