27 Mayıs 2009 Çarşamba

sonunda bitti



bitti ohhh çok şükür...
işin cıvığının çıktığı dizi dudaktan kalba dün çook şükür ki bitti... güzel bir sondu. dizinin başından beri istediğim bir sondu... dizinin başından beri cemil karakteri beni hep çekmişti hep onun penceresinden bakıp onu anlayabiliyor onun tarafını tutuyordum hatta bir ara istediğim olmadığı için diziyi aylarca izlemedim bile... ama ne varki sonuç istediğim gibi... Kenana da ohh olsun öyle bencil olursan ahanda böle ölürsün.. başından beri hoşlanmamıştım senden zaten... final şarısını beğendim... leylanın gelişi hoşdu...

diziden notlara gelince;
bazı abukluklar da yok değildi... dizinin başında leyla karakteri fakir bir ailenin kızı olduğu için hep ezilen taraf olmasına karşın dizinin sonunda kenanla birleşememesinin sebebi leyla nın ailesinin zengin olması ve said paşanın iş ilişkilerini olması senaristler bizi salak mı zannediyor acaba iki yıl olduda unuttuk mu hemen... ne de olsa çöp gibi beynimiz var hepsini alıyor alimallah...

mesela lamianın cemile aşkını itiraf etmesini de begenmedim... gelde yumruklama anam şöyle daha duygulu oynasana şunu.. ah cemil ahhh... en sevdiğim karakter Nimet; Nimetin mutluluğuna çook sevindim...

neyse efem evimizi tuttuk bugün kontrat imzalayacağız ev sahibi maaşallah bir temiz kağıdımı istemediği kaldı ama bekliyorum her an isteyebilir :) saygı duyuyorum ama bu devirde gerçekten zor iş ev sahipliği...

gelinlik işini hallettik.. gelinliğim süper iki tane gelinlik giydim ilk giyindiğimi sipariş verdim çıktım... çok şükürkü öyle uğraşmadım günlerce... Kına yeride hazır... perdeler mıbilyalar halılar kaldı perdeler için tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı? çok işim var çoook..

bu arada bu hafta sonu sınavlarım var yorgunluktan çalışamıyorum ne yapçem yaw...
hee evde badana boya bitti temizlik gırla... akşamları eve gidip vera tül ütüluyorum.. amma çok tül varmış ütüle ütüle bitmiyoor...

günün sonu :::
ev işi yattı uyus ev sahibiyle anlaşamadık adam acayip kıl bildiğiniz gibi değil... ev aramalarına devam...

tugbatugba

7 yorum :

zehra dedi ki...

oooo dugun yaklastıkca hazırlıklar hız kazandı :)
allah yardımcın olsun canım
yapabılecegım bırsey varmı senın ıcın :) soyle burdan yapıp kargoyla yollanabılecek bırseyler varsa yardım edeyım sekerım :)

tugbatugba dedi ki...

ay canım benım sağolasınnn düşünmen bile yeterli Allah razı olsun herşey yolunda yapılacak büyükşeylerden (ev mob. vs.) başka birşey kalmadı... sen sağlıgına dikkat et kafi bana ;)

Z.M. dedi ki...

tugbacım,bu tatlı telaşalar çok yoruyor elbette insanı ama ileride güsel bi anı olarak yerini alıyor,inş. seninikide ööle olur,bide bişii sorcem,hangi muhitte bakıyon evi?merak ettim:)
tüm bu işlerinde kolay gelsin sana canım,birde sınavlarında başarılar,,

tugbatugba dedi ki...

sağol canım benim.. bende tatlı bir anı olması için elimden geleni yapıyorum...başakşehir civarında canım...

kubra zeynep kara dedi ki...

bunlar yorucu ama güzel telaşeler.ablamda bizde yaşadık.
kolay gelsin canım

tugbatugba dedi ki...

KÜBRA ZEYNEP SAGOLASIN CANIM :)

BüYüKGüZeL dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun şimdiden.. Allah kolaylık versin çoook zor ev kurmak, hem de çooooooook yorucu.. ama bir o kadar da keyifli =))

sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...