2 Ekim 2012 Salı

Anne kız kahvaltısı


Arada çıktığımız anne kız kahvaltısını bu sefer değişik bir yerde yapalım dedik. bu sefer Florya sosyal tesislerine gittik. Hem sonrasında güzel bir yürüyüş hemde çocuklar için eğlence olur diye düşündük...
Allah tan çok kalabalık değildi.  

yemek sonrası parkta yürüyüş ve lunaparkta biraz eğlence yaptık fakat Harun Emir o kadar huysuzdu ki hiç resim çekemedim.. mesela yıllar sonra ablam gondola bindi. ben aşağıda gülmekten o korkudan yukarda bağırmaktan heheh çok komikti... belli bir yaştan sonra insan adrenalini kaldıramıyor... en azından 18inde gibi olmuyor...

ardından Armoniparktaki kahve dünyasına geçip biraz kahve keyfi yapalım dedik... ben şansımı mılkşek yönünde kullandım.. bizimkiler de buzlu mocha içtiler... yengem bizi gülmekten öldürdü :))
- ha bunların küccük bardakları yokmuymuş ha şu bardağa koysalarmış daa! deyip durdu :))

böyle günleri seviyorum. hep beraber olacağımız insanların olması güzel bir şey... hem eğlenip hemde bol sohbet edebiliyoruz.  Harun Emirle böyle geziler zor olasa da alışıyoruz yavaş yavaş... 
tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...