1 Ekim 2012 Pazartesi

unnado alışverişim

Geçen haftalarda unnadodan hem Harun Emir için hemde kendime birkaç şey aldım... servisi ve müşteri hizmeylerine bayıldım siparişimde birkaç sorun yaşayınca mail attım bir saat içerisinde hem mail yoluyla hemde telefon yoluyla iletişime geçiyorlar ve ellerinden ne geliyorlarsa yapıyorlar... 
kitaplar Net yayınlarının. tam zamanında almışız. yolculuğumuzda çok işimize yaradı. özellikle eşleştirmelere Harun Emir bayıldı...
bu patikleri kış için aldım. bizim evimiz sıcak kışın bile tşört ile  geziyoruz fakat anneanne ve babannelerimizin evlerinin sıcak olmasına karşın yerleri soğuk oluyor.  patiklere bayıldım Harun Emirde bayıldı ben 22-23 almıştım ama gözüme çok büyük gelince geri vermeyi düşündüm şirket avrupa standartlarına göre çalıştığı için numaralar büyük oluyormuş. Harun Emir bırakmadı illaki giyecekmiş giyince de mutlu oldu hatta ayağından çıkartmayınca kış için sakladım :)))

bunu da kendime aldım hatta iki takımdı fakat biri yalnış geldiği için geri yolladım...
seviyorum internetten alışverişi yahuuu :))
tugbatugba


Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...