18 Ekim 2012 Perşembe

you've fallen for me (2011)

Kore dizilerine devam :)))
bu seferki dizimizin oyunculrı You are beatiful dizisindeki oppa ve unni. 
dizi geleneksel müzik ve modern muziğin etrafinda ki hayalleri ve yaşantıları anlatıyor. ben ilk defa bir kore dizisinin sonunun 15 dakikada bitirilmediğini gördüm. yani bu sefer sona gidiyoruz diyebildik çok şükür :))) kore dizisi sevenler bilir izlersin izlersin herşey çok güzeldir aa bakmışsın dizinin finali son 10 dakikada oldu bittiye gelmiş...
 bu diziyi bu yüzden çok sevdim finali güzelce yaşadık çok şükür... izlerken çok eğlendim...gayageum mun  sesine de bayıldım doğrusu güzel bir enstrumandı...
(sanmayın ki her kore dizisini bitiriyorum ve beğeniyorum.. yarım bıraktığım çok dizi var...)


tugbatugba


Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...