29 Mayıs 2014 Perşembe

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon 'Bu Aşkın adını Ne Koymalı'


Bir dizi postu yazarken hiç böyle  heyecanlanmamıştım.
huu kızlar size romantik bir dizi. hem de hint daha ne olsun.
Dizi tanıtımını  Kore Delisinde görmüştüm.
Hint filmlerini izlerdim ara ara ama hiç dizisini izlediğimi hatırlamıyorum.
Çocukluğumuzda  Marimar vardı kısa kısa. 20/30 dk lık sürelerle yayınlanırdı.
İşte bu dizide 20 dakikalık 398 bölümlük bir dizi.
yuhhh bu ne! başka uzun dizi bulamadın mı! demeyin
Valla nasıl bitti anlamadım. bir kaç yüz bölüm daha olabilirdi.
Yeniden mi başlasam ne yapsam.


Başrollerinde 
Barun Sopti
Sanaya Irani var.
Konusu:
Küçük bir kasabada yaşayan bir ailenin küçük yaşamlarındayken, Küçük kız kardeşin (Kushı) başı belaya giriyor. İki kız kardeş halaları ile beraber Delhi'ye gelmek zorunda kalıyorlar. Arnav çok zengin bir iş adamıdır. Ve kader her yoldan Kushi ve Arnavı karşılaştırıp duruyor. Kushi Sevgi dolu bir kız iken; Arnav sevgiye inanmayan, katı, herkesin korktuğu bir adamdır. Ama Kushı Arnavın da sevgi pıtırcıklarını zorda olsa, bilmeden de olsa açtıracaktır. İlk bölümlerde Arnava çok gıcık olduğumu da buradan itiraf etsem de; ilk bölümlerinde ki öküzlüğünü son 200 bölümde affettirdi ay kıyamam yaws :P Yalnız Arnav'a senaristler ilk bölümlerde replik yazmayı unutmuşlardı bunu belirtmeden geçemeyeceğim. Adam sadece bakışlarıyla konuştu bakışlarıyla dövdü :) Yalnışlıkla tüm repliği Kushi'ye yazmışlar gibiydi.     
Karakterleri çok beğendim.
  Bu halanın yüzünden evde Hayy Nande Ksoul diye günlerce söylenip durdum.


ahh Manoramaa çok özleyeceğim seni. 
Bu kadını görüp de Hello Hi Bye Bye dememek de mümkün değil.
Her cümeye bu şekilde başlıyor. 


Bilmediğim bir tatlıyı aşerdim yahuuu..
JALEBİ...(yoğurt ve safranla yapılıyormuş)
  Adı bile güzel :) tadı da güzeldir herhalde. Kushi o kadar çok yedi ki canım çeke çeke bir hal oldu.
Yedi yedi de hiç de kilo almadı gıcık oldum :(

Dizide Her şey uç noktada. Yani normal yok... safı en saf, Manyağı en manyak,delisi en deli, şirini en bi şirin.  Dizide Gece gündüz festival kutladılar. divali ve holi festivallerini bende çok  sevdim:) 


Manşei Hint olmasına rağmen dansı çok az görebildik. bu videoda güzel  danslar var...

ama bu dans adamı bitirir :) 


Dizide bol bol Romantizm var. Bazen abartmalarda olmadı değil bir sahnede tam 5 dak. bakıştılar saydım :)
Diziyi izlerken şunu düşündüm 'Aşkı çok güzel anlattılar be'
Başrollerde uyumlu olunca ortaya süper bir iş çıkmış. Tertemiz misler gibi bir aşk. İzleyince sizde aynı cümleyi kurabilirsiniz. 
Aslında devamı olabilecek bir diziymiş. Barun Sopti ayrılmak istemeseymiş iş olurmuş. Bizde izlerdik bee niye bittiki :(
Çevirmenlerin arada yaptığı yorumlara da gülmeden geçemedim. 
Bir ara aşka gelir çevirecek cümle olmasa da  Rabbaveee Rabbavee diye şarkı bile yazdığını gördüm yerlere yıkıldım hemde  en romantik anda :) 




Bu da dizimizin Manyağı..
Çok çok çok içtendiler oyuncular.
İnsan hem odunun dik alası hem de Romantik olabilir mi?
Olabileceğini gördük. Türk erkeklerine sesleniyorum 
hem odun hemde romantik de olunabiliyormuş :)



Ben bu diziyi çok sevdim umarım sizde beğenirsiniz.
aslında bu dizi anlatılmaz izlenir :) 
tugbatugba

7 yorum :

Syhn dedi ki...

yok yok beni dizilere bulaştırmayın lütfen :D

tugbatugba dedi ki...

bulaş bulaş en bi romantiğinden :)

Bahceperim dedi ki...

Gerçeğini bulamıyoruz. Ne olacak? :)

Adsız dedi ki...

GERÇEKTEN HERKES IZLESIN! Ayrıca barun bey sobtiye de sesleniyorum, çok gıcıksınız. Neden ayrılıyorsunuz?!?!?!?!?!?!?!?

Meryem dedi ki...

Barun nun çocuğu var mı?

Unknown dedi ki...

çok güzel bir dizi, tüm bölümleri izledim. yeni bölümler çekilecekmi ne olacak bilmiyorum ama 2016 eylül ayında yayınlancakmış kanal 7 de. bilgisayarımda 102 bölüm var ve izlemeye devam ediyorum bıkmamak istiyorum.

Adsız dedi ki...

Çok çok gozel dizidir. Baxmaqla doymursan. Onlarla heyati yasayirsan. Cok sevdim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...