8 Mayıs 2014 Perşembe

Tavsiye Edebileceğim Kore Dizileri 1



     Birçoğumuz Kore dizileri ile Düşlerimin Prensi dizisi  aracılığı ile buluştuk.
 O dönemde Jangumun Rüyaları diye bir çizgi film vardı yumurcak tvde onu izlerken annem bu çizgi filmin dizisi var dediğinde (Saraydaki Mücevher) kore dizilerine ilgi beslemeye başladım. Ardından Düşlerimin prensesiyle son noktaya vurdu ilgim ve başladım kore dizilerini ve filmlerini izlemeye. Gözlemlediğime göre de kore dizi ve de sinemasını ya çok çok çok seviyor insanlar yada hiç el etek sürmüyorlar. yani ya tam bağımlılık yada tam bağımsızlık...
Gelelim Kore dizisi tavsiyelerine. Birçoğumuz bu dizileri izlemiştir. Yeni başlayanlara yada gözden kaçıranlaradır bu tavsiyelerim;


Goong 
Kim sevmedi ki bu dizimizi Kore dizilerine bağlanma sevincimiz değil mi?
Kraliyet ailesinin 21. yüzyıldaki ilişkilerini göz önünde bulundurulurken veliaht prens ve onun eşinin komik öyküsünü anlatıyor. 


Bad Couple
Evliliğe karşı olan fakat bebek sahibi olmak isteyen bir kadının iyi genlere sahip bir baba adayı arayışı ile alakalı. İlk izlediğim diziler arasındaydı ondan mıdır nedir bu diziyi çok severim. 


Boys Over Flover
Hayallerimizi süsleyen çiçek dörtlüsü. İzlemeyenimiz kaldı mı?
Kaldıysa hemen izliyoruz. Kore dizilerinin ana taşı :)


Hello My Teacher
Gong Yoo yu yada Gong Hyo Jin 'i sevenler buraya. Bu kadını sevme nedenim bu dizidir :)
Okul hayatı, öğretmenlik,öğrencilik ve ilişkiler ile alakalı Romantik Komedidir. 





Only You
Dizi türk filmlerini aratmasada diye başlıcam ama  sonuçta Türküz canım böyle dramaları severiz.
Okulunu bırakıp İtalyada yemek eğitimi almaya giden Eun Jae iyi bir ahçı olmak ister fakat  hayatı ona başka planlar çizmiştir . 


Pasta
Her bölümde makarna yeyesim gelen bir dizi.
Makarnasız başına oturmayın derim :)


Personal Taste
Le Min Ho oppamızın eğlenceli bir dizisi. 



Faith
Hem fantastik hem aksiyonlu bir dizi. E Le Min Ho da cabası :)
Sonu için bile izlenir.


To The Beatiful You
Erkek lisesine kız olarak giren Goo Joo He ve atletizim şampiyonu olan ama sakatlanan Kang Tea Jun arasında geçen dizi bol sporlu ve komik. Komediyi sevler bu diziyi izlemeli.



You've Fallen For Me
Canım sıkıldıkça bu diziyi izleyenlerdenim.
Seviyorum içerisideki ilişkileri ve Park Shin He'nin o komik hallerini :)






A Gentelmans Dignity
Allah'ım bu diziyi neden daha önce izlemedim ki diyeceğiniz bir dizi. Ben öyle dedim çünkü. 
40 yaşındaki erkeklerin ilişkilerini anlatıyor. 


Pick The Stars
Drama'yı çok sevmem fakat baştan Sona bu dizide Hem güldüm hem ağladım.



Full House
Geç tanıştım bu diziyle. 
Ama iyiki tanışmışım. 
Anlaşmalı evliklik ile sürdürülen ama sonra gerçek ilişkiye dönen bir ilişki var, bol gülmek var, bol bol temizlik var (diziyi izlerken kendimi pis hissettim. her gün de cam silinmez ki canım)



Nine: Time Travelling Nine Times
Herşey, haber sunucusu olan Park Sun Wo'ya ölen abisi tarafından bırakılan tütsülerle başlar. Bu tütsüler zamanda geriye gitmeyi sağlamaktadır.Park Sun Wo ne zaman tütsüyü yakıp bir şey düzeltmeye kalksa başka bir şeyler bozulur. Güzeldi. 


Future Choise 
Başrollerdeki Adamlar arasında kaldığım dizilerden biri. 
Hayatını düzelmek için 40 yıl geriye giden ve gelecekteki kocası ile evlenmesini engellemek isteyen Na Mi Re'nin hayatını anlatıyor.


Ben bu diziyi sevdim. Romantik komedi türünde olan dizi. Evlilikle alakalı olayları anlatıyor. 
ben eğlenerek izlemiştim.



The Greates Love
ahh patates diziyi izleyenler bilir ne demek istediğimi :)
Çok Çok eğlenerek gülerek karnıma sancılar girerek izlediğim bir dizi daha
Başrol aktörünün hele ki sesi ne komikti yaa :)
Gong Hyo Jin'i Saymıyorum bile.



Bride Of The Centry
Kore dizilerinin olmazsa olmazlarına girmiş midir acaba? bilmem ama  benim listemde girdi.


Komşunuz bir uzaylı olsa ve ona aşık olsanız?
Şirin bir dizi izlemenizi kesinlikle tavsiye üstüne tavsiye ederim.
İt Stardet Whıt a Kıss
 Kore dizisi değil tayvan dizisi eh o da komşu olsun ve bu diziyle ilk bölümümüzü bitirelim

Play Full Kıss'in tayvan yapımı iki sezon sürüyor. 
Play full Kis'e doyamayanlar bu diziyi izlesin.  Kız çok komik izlemeden geçmeyin derim :)
tugbatugba




3 yorum :

Prenses Annesi dedi ki...

ben hiç kore dizisi izlemedim ama çok merak ettim doğrusu.

tugbatugba dedi ki...

Mutlaka izlemelisin ;)

Prenses Annesi dedi ki...

en kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...