30 Mayıs 2014 Cuma

Queen Kraliçe 2014


Bu sıra sanırım film/dizi konusunda  Hindistan'a doğru açılacağım öyle gözüküyor.
Film büyümek, kadın olmak, hayatla baş edebilmek ile alakalı.
Sanırım Hindistanda kadın olmak Türkiye'den daha zor...
 Rani düğüne bir kaç gün kala nişanlısı tarafından ter edilir. Balayı için çok gitmek istediği Paris'i seçmişlerdir. Rani evlenmese bile yalnız başına balayına gitmek ister. Ailesi ses çıkarmaz. Onu Paris'e yollarlar. Bundan sonrası Rani çin artık bilinmezliktir. Depresyondadır,ne yapacağını bilememektedir. Taki Parisin büyüsü ve tanıştığı bir kız arkadaşı ona yardım edene kadar. Oyuncuya bayıldım çok tatlı değil mi :)
Film IMBD den 8.9 almış. Ben çok başarılı buldum. Dahasını bile hak ediyor.

Müzikleri harikaydı. Düğün evinde çalan şarkılara ve diskoda çalan müziğe bayıldım. 
izleyin derim :)

  
You Tubeye girebiliyorsanız fragmanını izleyin derim :)
tugbatugba

2 yorum :

La Fea dedi ki...


Ben de izledim bu filmi yakın zamanda. Sevimli ve güzel bir film. Kız da cidden çok tatlı.

tugbatugba dedi ki...

diskoda süper dans ediyor :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...