12 Eylül 2012 Çarşamba

FAİTH (2012)



başrollerde adamım Lee min hoo var gerçekten çok parlak bir genç aktör bu adam yahuu...
yeni dizisi Faith... 700 yıl öncesi Goryeo imparatorluğunu anlatıyor. Kraliçenin yaralanmasının ardından kutsal bir kapıdan şifacı gelmesi beklenirken özel kapı açılır ve general günümüz koresine gider ve oradan hatun bir cerrah kaçırır. Dizi cerahhın 700 yıl öncesinde neler yaptığını ve goryeo krallığının yeniden dirilmesini ve verilen mücadeleyi anlatır. ben beğendim. şu an 9. bölümü yayınlanan dizi 24 bölümdür. gözünü sevdiğimin korelileri az çekiyorlar böyle güzel dizileri zaten :)

ben diziyi www. koreanturk.com ten izliyorum. ve buradan emekleri için teşekkür ediyorum. anında çevirip yayınlıyorlar...

fragmanı


tugbatugba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...