21 Eylül 2012 Cuma

Fatih Çıkartması

Çocuk olunca alışverişe çıkmak bile mesele...
bu sezon rahat  rahat alışveriş yapamamıştım. elime ne geçtiyse elimde kalmıştı...
dün annemle fatihte buluştuk. sağolsun Harun Emir'e kayınvalidem baktı. 
annemi beklerken kahvaltı yaptım.. şöyle keyifle çay içtim...
sonra başladım dolaşmaya..  öyle her mağazaya girmem  takıntılı insanım bazı mağazalarım vardır onlardan başka biryerden beğenmediğim için vakit kaybetmek istemem...

* armağan, dayı, aker, cengiz aktürk, eser, tugba bir de stor  (stordu sanırım küçücük dapdar ama zevkli bir mağaza) her zaman beğendiğim mağazalardır. ara ara armineye de girerim... mesela eşarplar için eminönüne giderim   armine ve akerden alışveriş yaparım yada bu aralar şal için sefamerveye takılıyorum...
 
Fatihte Döneristanbul var hiç oradan döner yediniz mi? normalde tavuk döner yemem zaten bilirsiniz et konusunda gayet gıcığım. fakat buranın eti başka  döner sebzeli canım arkadaşım tuba götürmüştü beni başka bir fatih çıkartmasında. dönerine ve böğürtlen suyuna bayılmıştım. bu seferde annemle uğradık gezi sonrası. yolunuz düşerse fatih karakolunun yanıbaşı küçük bir dükkan ama servis çok iyi...

fatih çıkartması sonrası bana düşenler resimdekiler kap ( armağan), pantalon (dayı) ve bluz (aker). biz gezimizi bitirirken yengem ve kızı bize katıldılar. annemi alıp pazara yoluna geçtiler ben ise başakşehir yoluna...  pazardan da bana düşen iki boyunluk onlar elime geçmedi henüz...

oğluşum beni dışarıda karşıladı. çimenlerde boğuştuk, top oynadık, koşturduk... oğluşumu çok özlemişim...
tugbatugba

3 yorum :

SEVECEN dedi ki...

ahhhhh benim nasıl ihtiyacım var oraya gitmeye anlatamam,ama bebek işte:(anne ve kayınvalide uzakta olunca bebişim sadece anne sütü alınca hepsi hayal oluyor malesef:(
aldıkların çok hoş güle güle kullannnnn :) sevgilerr

yesilerik dedi ki...

ah kesk ebanada haber verseydın bır kahve ıcerdık fatıhe cok yanlızım be atam:)

tugbatugba dedi ki...

sevecenciğim sagolasın umarım sende bir ara çıkarsın biliyorum yaaa çocukları bırak çok zor...

kıs kaçak göcek gittim ah bir de vakit çok olaydı...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...