14 Eylül 2012 Cuma

FİLM ZAMANI


 Haftada en az 3-5 film izlerim. uzun zamandır film bölümü yapmıyordum. işte size bir kaç film...
vurdulu kırdılı film sevmem ama bu adamın filmlerini seviyorum... buda uzun zamandır izlediğim en iyi filmlerden biri.

biliyorsunuz kitaplarına ölmüştü. filmi de ehh hayallerdeki gibi olmasa da genede güzeldi.


 ilk 15 dakikada bruce wılms ölsede hareketli bir ajan filmiydi. elıan daki hatun da vardı.

işsiz kalan bir hatun tek çamaşır satmış haatyı boyunca ne iş yapar demeyin hatun suçluları kovalıyor. ve yakaladıgı suçlulardan devlet tarafından ödüllendiriiyor. helekş en iyi para eski sevgilisindeyse ve hatun hala sevgilisini sevmekteyse. haqreketli ve güzel bir film.
cesur son zamanların iyi animasyonlarından biri.


denzel washıngtonun kötü bir filmini görmedim. buda güzel bir film.


bu filmi merak edenler için yayınlıyorum ben çok çok begenmedim. ama charlıse theronun performansına diyecek yoktu... hatun iyi oynuyor...
hehehe çok eğlendigim bir animasyon daha uzaylı dünyasına bir insan ierse ne olur :))))












değişik izlenecek bir film daha. kendimi hero dizisinde de sansam iyiydi. fena değildi.






tugbatuğba

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...