31 Ağustos 2014 Pazar

Bu hafta Ben ve Kürk Mantolu Madonna

Az da olsa okumuyor değiliz... 
Eylül'ü okuyorum bu ara...

Bu kare Hafta sonundan çatalca ormanlı sahilinde yamaç paraşütü yapanların aşağısında oturup dalgaları izleyen, denize giren eşe 'bak çok uzaklaşma zaten dalga var' diye uyarılarda bulunan bana ait.

Bu hafta evde büyük temizlik vardı. Temizlikten sonra içilen kahve candır. 

Bir çoğumuz gibi Sabahattin Ali'yi bu kitabıyla tanıdım. Ne kitaptı ama bir ara fazla heyecanlanmadım desem yalan olur. Bu tarz kitapları seven ben için; içinde biraz Acımak kitabını, biraz Mai ve Siyah kitabını buldum ya da onların bende uyandıran duygularını.Hoş bu kitapları okuyalı yıllar yıllar  oldu ama!
Kürk Mantolu Madonna'dan sonra Sabahattin Ali kitaplarını mutlaka okumalıyım hissi uyandı bende ve yalnız olmadığımı da biliyorum...
Kitap beni öyle zevklendirdi ki bir ara kahvemi alıp bahçelere attım kendimi. Sefa yapacaktım ama  arıların hışmından çok fazla oturamadım...
(resimler instagramdan alınma)
instagramdan takip etmek isterseniz oradaki adım tugbayugba
tugbatugba



Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...